Ga naar inhoud

Internet werkt niet overal

aboboa

Aanbevolen berichten

Beiden namen zijn hetzelfde, telenet 04963. Nu heeft mn laptop verbinding en als ik hem verschuif (dus mn laptop een kamer verder breng) en google intik : krijg ik deze melding:

Uw pc heeft geen verbinding met een netwerk
  • Controleer of het webadres  juist is.
  • Zoek de pagina met een zoekmachine.
  • Vernieuw de pagina na een paar minuten.
  • Controleer of alle netwerkkabels zijn aangesloten.
  • Controleer of de vliegtuigstand is uitgeschakeld.
  • Controleer of de wifi-schakelaar is ingeschakeld.
  • Controleer of uw pc verbinding kan maken via mobiel breedbandinternet.
  • Start de router opnieuw.

Ondertussen ben ik weer terug gekeerd naar de plek van waar ik eerst zat en gaat internet weer normaal. Het probleem ligt hem als ik ergens ga staan met de laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik me verplaats gebeurd het volgende, ik ga naar google en het duurt lang om te laden, dan krijg ik de melding dat ik geen verbindingen heb,

De vliegtuigstand staat uit

De wifi knop staat aan

Maar geen netwerken gevonden

Als ik dan bovenaan klik op verbinding instellingen weergeven

Dan zie ik enkel op het scherm naast het woord  verbindingen:2 iconen WI-Fi: niet verbonden

Ethernet niet verbonden.

Klik bij WI-Fi op bekende netwerken beheren, dan zie ik mijn telenet naam: telenet 04963 en staat er boven Kies een netwerk dat u NIET wilt onthouden en dat vind ik zo raar. Ik wil het juist wel onthouden. Als ik zeg dat ik hem wil vergeten krijg ik volgende melding:

Fabrikant:           Qualcomm Atheros Communications Inc.

Beschrijving:      Dell Wireless 1703 802.11b|g|n (2,4 GHz)

Stuurprogrammaversie:              3.0.1.155

Fysiek adres:     ‎F4-B7-E2-8A-D0-0F

Verder kan ik nog kiezen om een VPN-verbinding toe te voegen, maar heb geen idee wat dit is , en weet ook niet of ik deze gegevens heb: VPn provider, naam van verbinding, servernaam of adres, gebruikersnaam optioneel of wachtwoord optioneel.

Alles veranderd dus bij verplaatsing, dan kan ik ook geen netwerk meer kiezen :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

• Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

• Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Bekijk ook de

.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het logje was nodig, omdat er een vermoeden bestond dat dit ook wel eens door malware zou kunnen veroorzaakt worden. De volgende behandeling is daarvan een gevolg.

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

• Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
{4F524A2D-5354-2D53-5045-7A786E7484D7};c
C:\Program Files (x86)\AskPartnerNetwork;fs
{FFCB3198-32F3-4E8B-9539-4324694ED664};c
C:\Program Files\Adblock Plus for IE;fs
ApnTBMon;s
APNMCP;s
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{4F524A2D-5354-2D53-5045-7A786E7484D7}];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{4F524A2D-5637-006A-76A7-7A786E7484D7}];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{FFCB3198-32F3-4E8B-9539-4324694ED664}];r64
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r64
"ApnTBMon"=-;r64
emptyfolderscheck;delete
startupall;
filesrcm;
  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Do a Quick Scan
  • Auto Clean
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.
Zoek.exe logbestand plaatsen
  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.