Ga naar inhoud

Pc loopt vast bij games zoals BF4, Grid2..


Ketje0

Aanbevolen berichten

Ik heb hier even een log gemaakt met Speccy, had op het forum gevonden dat dit wel een handige tool was.

http://speccy.piriform.com/results/phzOO8fY8CRlwXNpqWAN4n0

Mijn temperatuur van de processor ligt nogal aan de hoge kant, dit wanneer ik enkel runescape (MMORPG) heb openstaan, firefox, skype en Speccy.

Kan er iemand mij helpen adhv dit logje?

 

Vriendelijke groeten,

 

Jelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

20zekwo.png

Deze zit in mijn pc, is dit mijn koeler?

Sorry, ben er echt een leek in. :(

Ik vind het toch maar raar dat ik ze niet kan draaien aangezien ik vorig jaar nog € 1.700,00 betaald heb voor men pc te laten in elkaar steken bij Alternate. :(

EDIT: ik kan ze wel draaien, de games, maar dit gedurende 5-30 minuten en dan freezed men pc om de paar seconden..

(geen zin meer om bij Alternate langs te gaan, aangezien ik bij nogal problemen met mijn moederbord gehad heb, zij de garantiezegels niet goed op mijn kast gehangen hadden waardoor volgens hun mijn garantie verviel. Resultaat = nieuw moederbord gekocht bij hun, weer €300 euro armer  :mellow:)

 

Groetjes !

aangepast door Ketje0
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Hallo!

Bij deze een nieuwe processor-koeler gestoken, doch slaat de pc nog regelmatig vast.

Ik heb wel gezien dat in mijn ram-geheugen constant ups en downs terug te vinden zijn.

Dit zijn wel serieuze ups en downs, van het gewone niveau direct naar maximum of minimum.

Als ik straks thuis ben kan ik er wel even een screen van posten indien nodig :)

Is dit normaal ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.