Ga naar inhoud

Email adres configureren in Outlook

bkk

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik zou graag eens mijn Outlook op mijn laptop(windows)beginnen te gebruiken.Ik zou dus een email adres willen configureren met mijn Outlook.Maar ik heb een paar email adressen.Kan ik na het configureren van een email adres dit dan ongedaan maken en configureren met een ander email adres?

Indien ja,hoe kan ik dit dan doen?Gewoon via de settings?

Alvast bedankt!

Grtn,

BKK

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed begrijp wil je voor de eerste keer Outlook gaan gebruiken en je wil er meerdere e-mail accounts in gebruiken?

Je kan perfect meerdere accounts tegelijk gebruiken in Outlook. Je hoeft niet telkens eentje te verwijderen om een ander te gebruiken.... want dat is toch wat je bedoelt?

Als je niet weet hoe je accounts kan aanmaken in outlook vermeld dan in je volgend bericht welke versie je gebruikt.

Geef ook door om welk soort accounts het gaat (gmail, telenet, skynet, .........).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Clarkie,

Ja..inderdaad de eerste keer dat ik Outlook wil gebruiken op mijn laptop.En ik wil  meerdere email accounts gebruiken.Dat is inderdaad wat ik bedoel.

Ik gebruik Outlook 2010.En ik wil een Hotmail,yahoo,gmail en,telenet,account toevoegen.

Grtn,

BKK

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Clarkie,

Dit lijkt me allemaal redelijk duidelijk maar in mijn startscherm kan ik maar 1 email adres ingeven.Ik wil je een screenshot sturen maar ik zie hier nergens dat ik een file kan toevoegen.Of zijn mijn ogen niet goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat startscherm zal het venster zijn dat je krijgt als je in Outlook nog geen enkel account ingevoegd hebt.

Het is ook logisch dat je maar 1 account tegelijk kan aanmaken.

Kies dus een account dat je wil aanmaken en voer uit.

Eens je een account in orde hebt kan je een volgend aanmaken via bestand-> info-> account toevoegen.

Een afbeelding/ bestand kan je wel in je volgend bericht invoegen, hoe je dat moet doen lees je hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je vermeld niet welk account je wil aanmaken en er is helaas geen bijlage aanwezig..... dan wordt het moeilijk om tot een oplossing te komen.

Let ook op dat er geen e-mailadres zichtbaar aanwezig is als je een afbeelding plaatst en dit wegens kans op spam!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.