Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ik merk dat onze berichten zich gekruist hebben.

Om het ISO bestand te downloaden.... voer je onderstaande uit op je werkende computer.

Ga naar deze link. (klik erop)

Geef bij punt 2 de licentiecode in (te vinden op je niet werkende computer) en bij punt 3 de gewenste taal.

Klik dan op Next.

Volg verder de instructies, de download wordt uitgevoerd.

Als de download binnen is geef je een seintje in je volgend bericht, dan krijg je instructies om het ISO bestand op dvd te branden.

post-9560-0-79111700-1435591740_thumb.pn

aangepast door clarkie
  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
Product werkt blijkbaar niet.
Kl**te

Unsupported Product

The product key you entered appears to be for software that was pre-installed on a device.  Please contact the device manufacturer for software recovery options.

Ok

Geplaatst:

De recovery schijfjes waren al terug geïnstalleerd, maar windows is hiermee niet hersteld.  :(

Dat had je beter al in bericht 1 vermeld.

Welk probleem is er nog na het terug zetten naar fabrieksinstellingen via die schijfjes?

Geplaatst:

Mijn excuses dat ik dit niet in mijn 1ste bericht vermeld heb.  :-)

In bijlage kan je zien wat de melding was nadat ik mijn herstelschijven had geïnstalleerd. Dat had ik trouwens al een tijdje geleden gedaan.

post-29647-0-77148700-1435653808_thumb.j

Geplaatst: (aangepast)

Ben even in je oudere berichten gaan neuzen en vond deze...... waarom ging je daar niet direct verder?

Vermeld in je volgend bericht ook het merk, model en modelnummer van je niet werkende laptop.

aangepast door clarkie
Geplaatst:

Ben even in je oudere berichten gaan neuzen en vond deze...... waarom ging je daar niet direct verder?

Vermeld in je volgend bericht ook het merk, model en modelnummer van je niet werkende laptop.

da's ondertussen ook al weer bijna 4 maand geleden - het gaat toch over dezelfde laptop? ?

Geplaatst:

Klopt ja. Het gaat nog over dezelfde laptop. Ik wist het toen even niet meer.

En heb hem even links laten liggen.

Het gaat over een Sony Vaio VPCF11M1E.

Geplaatst:

In het andere topic wordt er vermeld dat je geen recovery schijven zou kunnen gebruiken omdat het een nieuwe harde schijf betreft, ik heb er zelf geen ervaring mee maar dat zou straf zijn. Zou bevestigd of ontkent moeten worden door andere leden.

Ik heb de handleiding systeemherstel en probleemoplossing van Sony eens nagelezen.

Welke methode heb je gebruikt? Voer het volledig computersysteem herstellen uit (blz.10) en neem ook blz.26 eens door (kan het herstelproces niet voltooien).

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.