Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Probleem geraakt niet opgelost  :( .

Ik heb geïnformeerd bij de winkel waar ik destijds de laptop gekocht heb en die de herstelschijven toen gemaakt hebben.

Zij zeggen mij dat het mogelijk is dat je windows hiermee niet kan herstellen.

Ik moet dan bij hen langs gaan. Dat gaat mij dan vermoedelijk heel wat geld kosten.

Geplaatst:

Ik heb geïnformeerd bij de winkel waar ik destijds de laptop gekocht heb en die de herstelschijven toen gemaakt hebben.

Zij zeggen mij dat het mogelijk is dat je windows hiermee niet kan herstellen.

Zelf nog niet tegengekomen dat een winkel de recovery schijfjes maakt.

Wat staat er op die schijfjes, hoeveel zijn het er?

Die schijfjes zijn toch gemaakt om de laptop terug naar fabrieksinstellingen te zetten of niet?

Geplaatst:

Toen ik de laptop bij hen gekocht heb, stelde ze zelf voor om recovery schijfjes te maken voor een meerprijs van € 50.

Dat heb ik dan ook laten doen.

Het zijn 3 schijfjes.

Ik dacht ook inderdaad dat je met deze schijfjes je volledige systeem kon herstellen. Niet dus.

Geplaatst:

Ik steek de herstelschijven er in en volg gewoon wat er op het scherm verschijnt en na DVD 3 moet ik opnieuw opstarten en krijg ik de melding zoals in bericht 16 vermeld.

Geplaatst:

Als je de computer terug moet opstarten  nadat de laatste dvd geplaatst werd moet je opstarten vanaf de harde schijf en niet meer vanaf dvd.

Is dat zo uitgevoerd?

Geplaatst:

Die fout krijg je omdat de Windows installatie onderbroken geweest is en niet meer voltooid kon worden.

Je moet het herstellen uitvoeren zoals hieronder beschreven, kies volledig systeemherstel.

Uw computersysteem herstellen vanaf herstelschijven

1 Zorg dat de computer is ingeschakeld en plaats een hersteldisk in het station. Schakel de computer vervolgens uit en weer in. Als u een extern optisch station (niet meegeleverd) gebruikt, drukt u meerdere keren op F11 wanneer het VAIO-logo wordt weergegeven nadat u de computer opnieuw hebt opgestart. Het venster Windows Opstartbeheer verschijnt.

2 Druk op de toets M of m om Start VAIO Herstelcentrum te selecteren en druk op Enter.

3 Selecteer Station C: herstellen of Volledig systeemherstel en klik op Start.

4 Lees de informatie over software of functies voor het oplossen van problemen, selecteer Overslaan als u alle tips al hebt toegepast en klik op Volgende.

5 Lees eventuele waarschuwingen goed door, schakel het selectievakje Ik begrijp het in en klik op Start.

6 Volg de instructies op het scherm.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Als je binnen dit topic verder geen problemen of vragen meer hebt, mag je dit onderwerp persoonlijk afsluiten. Dit doe je door bovenaan het topic te kiezen voor "Modereer onderwerp" en op "Sluiten" te klikken ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.