Ga naar inhoud

Printer HP 1510 series All- in- one

Prinske

Aanbevolen berichten

Mijn printer aanvaard geen afdruktaak meer.Ik heb hem totaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en hij blijft in mijn thuisnetwerk staan. Als ik delen van mijn printers uitschakel en wijzigingen opslaan doe blijft hij gewoon erin staan en doet niets.
Er komt een opmerking dat het geheugen te vol is, of dat de verbindingen niet goed zijn, of problemen met het netwerk. Met HP Dr kan ik een testpagina afdrukken, maar dat is alles.Hij is ingesteld als standaardprinter en staat niet offline.
Wat kan ik doen ?
Dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

zit printer met een usbkabel verbonden, neem die dan los.

verwijder printer uit het overzicht apparaten en printers.

ga http://support.hp.com/nl-nl/document/c02532579 en volg de instructie voor verwijderen van de software.

laat hierna ccleaner je register opruimen

herstart de pc

haal bij hp de nieuwste driver op geschikt voor jouw besturingssyteem en installeer die.

let op: sluit de printer pas aan als de software je dat vraagt te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De printer is met een USB-kabel verbonden. Ik heb de printer zoals ge voorstelt verwijderd uit apparaten en printers, alles verwijderd volgens de support van HP. Ik heb wel het register dan niet gereinigd met CCleaner maar heb wel met de schijf de nieuwste software geïnstalleerd met de nodige afkoppeling en aansluiting op het gevraagde moment.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik  heb opgegeven. Voor de installatie heb ik de computer afgesloten zodat er zeker geen poort voor een printer ontdekt werd door windows, maar printers bleef aangevinkt bij delen.Mijn schoonzoon is de baas van het huisnetwerk. Misschien als zijn computer niet aanstaat dat ik dan niet kan printen, maar dat wil ik zeker niet gezien hij een WIFI-printer heeft en ik speciaal ene voor mij aan mijn computer met een USB-kabel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb excel als administrator geopend en dan het document ingevoerd: heb het kunnen printen;
Ik heb Word als administrator geopend en dan het document ingevoerd: heb het kunnen printen.
Voor outlook heb ik het nog niet gevonden, maar is deze omslachtige manier niet te omzeilen ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben met de schijf gestart en die vroeg onmiddellijk om on-line te gaan. Dat heb ik ook gedaan.
Zoals ik reeds meldde print hij alles als ik de programma's start als Administrator: dat gaat dus langs omwegen en voor outlook heb ik het nog niet gevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de hele namiddag vanalles met afdrukbeheer geprobeerd maar kon alleen als administrator afdrukken.
Dan heb ik alles verwijderd in 4 à vijf keren met windws verkenner, en programma's verwijderen met tussen in CCleaner en heropstarten: HP Support Solutions Framework en HP USB Disk Storage Format Tool  bleven echter staan;
Dan ben ik naar HP Com gegaan voor de nieuwste driver en program; heb later mijn disk moeten insteken en heb alles met succes geïnstalleerd . Het resultaat is dat ik ALLEEN ALS ADMINISTRATOR kan printen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.