Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

swake ik heb zoals U aangeraden nero Brander opgeslagen , maar de free edition is maar 5 dagen geldig , en als ik daar mede werkt dan geeft hij altijd fouten aan , ik mag de schijf wissen , of mede branden , bij het afsluiten duid hij altijd fout aan , ik bedoel wel met DVD-RW schijven.

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo blaker

Ik begin vermoedens te krijgen dat de dout te wijten is aan brandapparaat zelf. Zit die in een laptop of desktop, en welk merk en type is het. Inderdaad Nero premium is maar standaard geleverd bij een brandapparaat, wil je optimaal gebruik maken van alle functies zal je er iets voor moeten betalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad swake dat heb ik ook gedacht , maar voor ik de officiele versie aan gaan schaffen wil ik zeker zijn dat het zal werken met Vista.

Ik heb nu ondervonden dat ik met DVD-RW wel branden , Wissen , en Backups kan maken met Vista Brander , want ik heb op de schijf Windows op gezet dat was ongeveer 2.10 Gb , wat ik nu ook graag wil weten staat daar de herstel schijf er ook mede op , of moet ik ook de Setwin branden dat is dan nog eens 2.92 Gb ?

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik altijd programma's waarvoor ik betaal. Het zijn er niet veel,

maar nog nooit geen problemen gehad met mijn computer.

Nero kost iets meer dan 100 euro. Je krijgt veel voor je geld.

groetjes.

Ik wil je nog het volgende mededelen. Ik ben er fervent liefhebber van filmbewerking. Nieuwe films maken en ook mijn oude vhs tapes digitaliseren. Daarvoor gebruik ik pinaccle voor het bewerken en Nero voor het branden. Beide programma's heb ik indertijd gekocht voor 200 euro samen. Die hebben mij nog nooit in de steek gelaten. Als je een beetje ouder wordt besef je wel dat er aan gratis altijd wel iets mankeert.

groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik altijd programma's waarvoor ik betaal. Het zijn er niet veel,

maar nog nooit geen problemen gehad met mijn computer.

Volledig met eens, ik ben dan ook geen voorstander van al die freeware, eens moet je er toch ooit voor betalen, op welke manier dan ook. Heb dan ook nog nooit problemen gehad met PC.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.