Ga naar inhoud

Nvdia GTX 770 4 GB voor 100 euro

Aanbevolen berichten

Hallo 

ik vond deze GPU Card om lekker te gamen en heb al wat besteld bij deze site en ik zag deze ik wou vragen of het wel past in mijn moederbord.

Link naar moederbord;http://www.msi.com/support/mb/A68HM-E33.html#support-hdd

Link naar GPU : http://www.dhgate.com/product/wholesale-the-game-graphics-gtx780-really/238279342.html#s1-0-1b|2837484526

aangepast door stason
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een videokaart uit China bestellen zou ik ten zeerste, ten zeerste afraden. 

Eerst en vooral heb je te maken met complete namaakrommel. De grafische kaarten zien er dan misschien wel uit als een GTX 770, maar in feite zijn ze slecht werkende uitgeklede versies van heel goedkope kaarten. Complete bucht en afblijven dus. 

Ten tweede zal je te maken hebben met serieuze importkosten als je iets bestelt van buiten de EU. Daar komt minstens 21% extra taks op, waardoor die 'goedkope' videokaart meteen al een pak duurder wordt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een videokaart uit China bestellen zou ik ten zeerste, ten zeerste afraden. 

Eerst en vooral heb je te maken met complete namaakrommel. De grafische kaarten zien er dan misschien wel uit als een GTX 770, maar in feite zijn ze slecht werkende uitgeklede versies van heel goedkope kaarten. Complete bucht en afblijven dus. 

Ten tweede zal je te maken hebben met serieuze importkosten als je iets bestelt van buiten de EU. Daar komt minstens 21% extra taks op, waardoor die 'goedkope' videokaart meteen al een pak duurder wordt. 

nee hoor vanuit china met chinapostair is het gratis wat meestel 20a 30 dagen duurt voordatie binnen is maar met de dhl kost het geld ga je al die invoerkosten betalen maarjha ik zou der over na denken je hebt wel een beetje gelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op elk Chinees product dat de EU binnenkomt moeten importtaksen betaald worden, indien de waarde van dat product de som van €25 overtreft - wat hier het geval is - ongeacht de verzendmethode. De Chinese winkel kan ervoor kiezen om je pakketje als minderwaardig te laten bestempelen, maar als de douane dan toevallig je pakje opent mag je een serieuze boete verwachten, en het toont ook niet echt de professionaliteit van de winkel aan. 

aangepast door superjona
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op elk Chinees product dat de EU binnenkomt moeten importtaksen betaald worden, indien de waarde van dat product de som van €25 overtreft - wat hier het geval is - ongeacht de verzendmethode. De Chinese winkel kan ervoor kiezen om je pakketje als minderwaardig te laten bestempelen, maar als de douane dan toevallig je pakje opent mag je een serieuze boete verwachten, en het toont ook niet echt de professionaliteit van de winkel aan. 

jaa ze markeren het als gift begrijp ik !

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.