Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

ik zoek een programma waarmee ik online streaming-videobeelden kan opslaan. Op zich geen probleem als het bv om youtube beelden gaat, maar mijn probleem is dat het op een site is waarvoor je eerst moet inloggen. Dan pas kan je de beelden bekijken, maar het lukt me niet om die met een video-downloader op te slaan (zoals bv StreamingVideoRecorder of OrbitDownloader), wsl omwille van die login die nodig is.

Als de betreffende video wordt afgespeeld word er gebruik gemaakt van Silverligth.

Iemand die me hiermee kan helpen met een programma die deze job kan klaren?

Mvg,

Peter.

Geplaatst:

Je hebt niet vermeld over welke site het hier gaat maar hoogstwaarschijnlijk zal men niet toestaan dat beelden zomaar gedownload worden daarom ook dat het niet lukt.

Doe je het dan toch is dat illegaal. Neem de info op de site zelf door.

Ik wil je er ook nog op wijzen dat we hier op zulke vragen geen bijstand leveren, zie forumregels.

Vragen naar of hulp bij het gebruik en/of het linken naar warez, serienummers (serials), cracks en illegale downloads voor alle producten die vallen onder het copyright (muziek, films, games, covers, teksten, software, ...) is verboden. De gebruiker is persoonlijk verantwoordelijk voor het illegaal verspreiden of het crimineel gebruik ervan en elke andere actie die ingaat tegen de Belgische en/of Nederlandse wetgeving.

- Voor alle Google-producten (o.m. YouTube) bieden wij - om redenen van auteursrecht - geen bijstand bij vragen omtrent het downloaden of het gebruik van programma's die het downloaden van illegale content toelaten (o.m. alle types van YouTube-downloaders).

Geplaatst:

Het gaat niet over films, muziek ed maar om een voordracht voor een bep. beroep. Dus ik denk niet dat het illegaal is om die voordracht op te slaan om de info in die voordracht later nog eens te kunnen opvragen.

Ik zal die firma morgen eens mailen en hen gewoon de vraag stellen wat er moet gedaan worden om de voordracht op te slaan.

De link plaatsen heeft geen zin, want login en ww zal ik niet openbaar maken.

Mvg.

Geplaatst:

Ik zal die firma morgen eens mailen en hen gewoon de vraag stellen wat er moet gedaan worden om de voordracht op te slaan.

Lijkt me het ook de gemakkelijkste oplossing te zijn in dit geval.  ;)

• 3 weken later...
Geplaatst:

Als je binnen dit topic verder geen problemen of vragen meer hebt, mag je dit onderwerp persoonlijk afsluiten. Dit doe je door bovenaan het topic te kiezen voor "Modereer onderwerp" en op "Sluiten" te klikken ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Geplaatst:

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, trekken we hieruit de conclusie dat het opgelost is en sluiten we dit topic af. Mocht je het topic - om één af andere reden - terug heropend wil zien, stuur dan een PB (persoonlijk bericht) naar één van de moderatoren.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.