Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Met welke browser werk je en welke browsers staan er op je PC ? ... dat e-mailaccount, is dat een webmail of werk je met een specifiek e-mailprogramma ?

Geplaatst:

IK werk met Google en heb ook internet explorer op de pc staan. het e-mailadres is een Google mail adres Dus een gmail adres. Als ik vanuit mijn Gmailadres wil printen dan verschijnt er een scherm waarop staat voorbeeld aan het laden,en verder gaat hij niet,dit terwijl hij het altijd normaal gedaan heeft. Denk dat er een instelling is veranderd door een van mijn huisgenoten zonder dat hij of zij dat in de gaten heeft gehad.

Geplaatst:

Ja vanui ie. lukt het om te printen,ook kan ik een pfd bestand printen vanuit google. Bedoel heb net een E ticket besteld via Google en kon hem als pdf bestand gewoon printen. Alleen vanuit mijn email account van gmail kan ik niet printen. En documenten print hij een blanco pagina. zeer vreemd.  

Geplaatst:

Lukt het printen vanuit je gmail-account wanneer je inlogt via Internet Explorer ? ...

Die documenten, zijn dat Word-documenten ? ...

Geplaatst:

Hoe is de situatie nadat je een reset van Internet Explorer hebt uitgevoerd ? ...

- Open Internet explorer. 
- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties. 
- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen... 
- Klik nogmaals op Opnieuw instellen. 
- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.