Ga naar inhoud

powerpoint

Aanbevolen berichten

Wil graag op mijn android tablet met android 4.2.2 powerpointshow van microsoft afspelen , maar lukt niet met de standaard aanwezige polaris office.

Welke app kan ik best dowbloaden, want er zijn er zo veel?

aangepast door wolfrider
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf even getest want heb Office 365 in gebruik en kan daardoor gebruik maken van Office Mobile, een powerpointpresentatie is wel degelijk af te spelen met Polaris Office ook zo met hangcom Office viewer. En vermoed dat er nog andere zijn.

Op welke manier probeer je dat bestand te openen?

Wat gebeurt er als je het opent? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://webmail.base.be/?_task=mail&_action=get&_uid=12672&_mbox=INBOX&_part=2

ik heb deze powerpoint gemaakt voor de verjaardag van de kleindochter binnenkort .

Wanneer ik deze wil openen met de tablet werkt dit niet.

Als test naar mijn eigen e-mailadres gestuurd maar kan niet openen via tablet.

Op gewone pc geen probleem, maar zou die ook graag kunnen openen op tablet en dat lukt niet.

aangepast door wolfrider
Link naar reactie
Delen op andere sites

In  welk bestandsformaat staat die powerpoint, dus hoe heb je het opgeslagen? Is er ook geluid bij aanwezig?

Met welke Powerpoint versie is het bestand aangemaakt?

Koppel de tablet aan op de computer en ga dan naar je verkenner en sleep dan het bestand naar je tablet.

Kan je het dan wel openen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het bestand gemaakt met powerpoint 2003/2007 denk ik op gewone pc en opgeslagen als bestand.pps, dus automatische diavoorstelling.

Als ik het open op tablet zet de tablet er de extensie .ppt achter en kan dit niet wijzigen.

Ben maandag pas terug thuis om de tablet eens aan de pc te hangen.

aangepast door wolfrider
Link naar reactie
Delen op andere sites

.

Als ik het open op tablet zet de tablet er de extensie .ppt achter en kan dit niet wijzigen.

Dat lijkt me toch vreemd.

Je kan het bestand op 2 manieren openen.

1.Je gaat naar het bestand en klikt erop. Meestal wordt dan gevraagd met welke App je het wil openen.

post-9560-0-51946100-1436079139.jpg

post-9560-0-12273000-1436079180_thumb.pn

2.Open de App ( in jouw geval Polaris Office) dan zoek je het bewust bestand en open je het. 

post-9560-0-33600100-1436078209_thumb.pn

post-9560-0-42587800-1436078563_thumb.pn

post-9560-0-62453200-1436078612.png

post-9560-0-70065900-1436078625_thumb.jp

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.