Ga naar inhoud

laptop valt uit met stresstest op accu,op netstroom valt hij niet uit


Aanbevolen berichten

Ik stuit op het volgende probleem..

Ik heb een hp probook 6550b van iemand gekregen.

Ik heb een stresstest gedaan(prime95) met de oplader aangesloten.Hij onderging gewoon de test,maar toen

ik dezefde test wilde doen maar dan op accu gaat hij gelijk uit,terwijl de accu vol is.Hoe kan dit??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een aantal video's afspelen was voldoende geweest, Prime95 is niet geschikt voor een laptop op batterij.

 

Op je Probook staat trouwens de nodige software om een batterij te checken zonder gevaar voor schade.

 

Verwijder de batterij en druk een aantal keer de startknop van je laptop waarbij je hem telkens een tiental seconden ingedrukt houdt ... plaats nu de batterij terug, levert dat terug een normale werking op ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De software heeft dus begrepen dat je batterij geen originele is ... toeval of niet: ik zit momenteel ook op een ProBook 6550b en morgen ontvang ik ook een nieuwe - originele - batterij ... :)

 

Dan kan je aan de slag met het handmatig kalibreren (zonder accutest dan), zie eveneens de link in bericht #7.

aangepast door Asus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.