Ga naar inhoud

eerste game pc samenstellen

Aanbevolen berichten

• Waarvoor heb ik een PC nodig? -gaming 
  • Wat is mijn budget? - 1000
  • Een merkcomputer of een samenstelling? - samenstelling
  • Ga ik overklokken? - nee
  • Ga ik later upgraden? - nee
  • Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? - 
  • Ga ik zelf assembleren? - .nee
  • Heb ik een besturingssysteem nodig? - ja
  • Ga ik zelf installeren? nee
  • Heb ik nog randapparatuur nodig? - monitor
  • Heb ik specifieke wensen? - gewoon degelijk games kunnen spelen 
  • Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel?belgie en winkel maakt niet uit

Zou graag een game pc laten samenstellen. 1000 euro is mijn max budget .

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ultra,

Allereerst van harte welkom op PC-Helpforum! 

Ik heb voor je deze samenstelling gemaakt. Een zeer mooi systeem op basis van een snelle i5 processor en de uitstekende GTX 960 grafische kaart met speciale koeling. Ik zit wat boven het budget, maar het is zeker de moeite waard om even door te sparen.

Als bootschijf nemen we een supersnelle Samsung 850 EVO SSD van 120GB samen met een 2TB harde schijf. Als je met de SSD van 120GB niet zou toekomen, kan je nog iets meer doorsparen voor een grotere variant. 

Alles wordt gevoed door de uitstekende Cooler Master V650 voeding en de behuizing van dienst is een Bitfenix Shinobi. Verder is er natuurlijk een DVD-brander aanwezig, zit er een Windows 8.1 licentie bij en assemblage + Windows installatie.

Wat betreft het scherm, aan welke grootte had je gedacht? Welke resolutie? Full HD of eerder iets hoger zoals 1440p of 4K? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.