Ga naar inhoud

slechte of soms geen verbinding

Ades

Aanbevolen berichten

Hallo alles goed allemaal,

Ik zit namelijk al een week of 3  met verbindingsproblemen en weet niet van waar het komt,

heb zelf al de modem(oude generatie) vervangen met een nieuwere versie.

In het begin van de drie weken viel de verbinding soms een paar uur weg op een dag, dan kwam

er een gele piramide met uitroepingsteken voor het verbindings icoontje. De laatste week had ik geen

verbinding meer en op de modem branden de lichtjes van standby en send niet meer, dus ik dacht dat het dat was. Nu na de nieuwe te hebben geinstalleert heb ik het zelfde probleem soms gaat het en soms

valt de verbinding weg, en krijg ik het geel piramide met uitroepteken of soms beperkte toegang.

Ik ben verbonden maar geraak niet op het internet juist hetzelfde met I-Phone.

Dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

lijkt, als ik het goed begrijp, een probleem met het signaal dat je huis binnenkomt.

wat zegt het internetlampje op de modem/router als je geen internet op je pc hebt?

kun je constateren dat de router zelf geen signaal krijgt, dan zul je de provider moeten bellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo bedankt voor de reactie,

Met oude modem met aparte routen zag ik als ik geen verbinding had dat er

een paar lichtjes die normaal wel branden, niet branden.

Bij de nieuwe modem met ingebouwde router ook, maar sinds een dag en een half

heb ik weer verbinding zonder problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.