Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo pc helpforum,

 

Ik denk dat ik met een malware probleem zit en een anti virus krijgt het blijkbaar niet gefix.

 

En ik ken nu net niet genoeg van pc's af om zelf wat uit te proberen zou het wss alleen maar erger maken en laaste keer dat ik hier op dit forum was ben ik heel goed geholpen.

 

Ik heb alvast een logje genomen zou normaal onderaan moeten staan :)

 

Mvg,

Nick en alvast bedankt! :)

regkeymalware.txt

Geplaatst:

EDIT:

 

Panda cloud cleaner vind wel iets maar als ik op clean druk.

 

restart hij en als ik dan nog eens scan is er niets veranderd..

 

Mvg,

Nick

post-27477-0-66640000-1436229541_thumb.p

Geplaatst:

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
LiveUpdateSvc;s
C:\Program Files (x86)\IObit;fs
C:\Program Files (x86)\Popcorn Time;fs
CHRdefaults;
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r64
""=-;r64
emptyfolderscheck;delete
startupall;
filesrcm;
  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Do a Quick Scan
  • Auto Clean
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.
Zoek.exe logbestand plaatsen
  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Geplaatst: (aangepast)

Hey,

 

zoals als gevraagd het logje onderaan.

 

Ik vind het toch gek dat bitdefender dit niet kan vinden ik betaal er toch genoeg voor...

 

Mvg,

Nick

zoek-results.txt

aangepast door rqsux
Geplaatst:

Download adwcleaner.pngAdwCleaner by Xplode naar het bureaublad (verwijder eerst eventuele aanwezige oudere versies van deze tool op je PC, zodat je nu de meest recente database van AdwCleaner kan gebruiken).

Als de link naar AdwCleaner niet werkt, probeer dan deze link.
De download start automatisch na enkele seconden.

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren,
  • Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan.
  • Klik vervolgens op Clean.
  • Klik bij Herstarten Noodzakelijk op OK


Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal een logfile.
Anders is het hier terug te vinden C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt.

Logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt als bijlage toe aan het volgende bericht.
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Geplaatst:

Hi,

 

Ik heb de scan gedaan gaf niets van clean omdat hij blijkbaar niets vond.

 

Onderaan zou normaal weer het logje moeten staan.

 

 

EDIT: net nog eens gescand met panda cloud cleaner en hij geeft aan dat het 'bestand' er blijkbaar nog altijd is.

 

Mvg.

Geplaatst:

Dat zou best kunnen ... want met AdwCleaner heb je enkel gekozen voor "scannen" en niet oor "verwijderen" (volgens je logje). Het besmette bestand is dus nog niet van de PC gehaald. Herhaal die scan nog eens, maar kies nu wel degelijk voor "verwijderen". En daarna kan je die Panda Cloud Cleaner nog eens laten controleren.

Geplaatst: (aangepast)

Hey,

 

Heb de scan opnieuw gedaan logje staat onderaan heb nadien nog eens gescand met panda cloud cleaner geeft nog altijd de malware aan.

 

 

Mvg,

Nick

 

 

AdwCleanerS2.txt

aangepast door rqsux
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.