Ga naar inhoud

Vervelende melding bij opstarten

Aanbevolen berichten

• Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

heb nu het juiste programma, step 5 backup en dan create gedaan. Dan op backup drukken, zie vooruitgang maar het scherm floept na 2 seconden terug weg. Wat is er nu mis?

En je krijgt geen "vooruitgangsscherm" te zien nadat je "create" hebt gedrukt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

denk dat het probleem met de pc met vista opgelost is, waarvoor mijn dank.

Zal ik die meldingen van ongeldig besturingssysteem later niet meer krijgen denkt u?

Nog een vraagje. Werkt dit programma ook voor win 7 en win 8? Zou graag mijn meest gebuikte toestellen ook eens reinigen en wat vlugger laten lopen. Of ben ik beter hier een nieuwe vraag over te stellen?

Alvast mijn hartelijke dank voor alles, vergeet niet te antwoorden op mijn vragen hé!!

Vele groeten,

Patric

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de PC met Vista mag je dan al de gebruikte tools verwijderen met Delfix. In normale omstandigheden ga je nu die vraag over het "ongeldig besturingssysteem" niet meer krijgen. Er is heel wat malware van de PC verwijderd, die de oorzaak zou kunnen geweest zijn van deze melding. Het wordt wel even afwachten tot je hierover absolute zekerheid hebt, maar het lijkt wel in orde te zijn.

Download delfix.pngDelfix by Xplode naar het bureaublad.

Indien de link naar Delfix niet werkt, probeer het dan met deze link.
De download start automatisch na enkele seconden.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:

• Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

Dit laatste programma is eentje dat je pas in uiterste nood gebruikt, dus voor de Win 7 en Win 8 mag je hiermee nog niet aan de slag. Wil je de andere toestellen toch laten controleren, dan begin je telkens het beste met het plaatsen van een logje van RSIT. Dat is de eerste stap die we nodig hebben om een analyse te kunnen starten.

Best is inderdaad wel dat je hiervoor - per toestel - een nieuw topic opent. Zo kunnen er geen misverstanden ontstaan over de verschillende PC's. Indien je over deze PC geen verdere vragen meer hebt, mag je dan dit topic afsluiten door bovenaan op "Modereer Onderwerp" en "Sluiten" te klikken. En dan verwachten we van jou nieuwe topics om ons oog eens over te laten gaan :xd:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.