Ga naar inhoud

Toetsenbord probleem logitech MK 700/710


Aanbevolen berichten

Hallo

 

Ik heb een toetsenbord en muis combinatie van logitech ongeveer een half jaar geleden aangekocht.  Nu echter heb ik een probleem met het toetsenbord.

Het gaat om toetsenbord MK700. Sinds vandaag begint de batterijindictaor te flikkeren. Eerst het 1ste streepje, dan het 2d en vervolgens het 3de, dan alles weg, en dan begint alles opnieuw.

 

Ik kan het toetsenbord momenteel niet gebruiken. Nog iemand bekend met dit probleem, en eventueel een oplossing.

 

De muis, die verbonden is via de zelfde unifying plug, werkt perfect.

 

alvast bedankt voor een reactie.

 

mvg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een toetsenbord en muis combinatie van logitech ongeveer een half jaar geleden aangekocht.  Nu echter heb ik een probleem met het toetsenbord.

Het gaat om toetsenbord MK700. Sinds vandaag begint de batterijindictaor te flikkeren. Eerst het 1ste streepje, dan het 2d en vervolgens het 3de, dan alles weg, en dan begint alles opnieuw.

Er zit nog garantie op de toetsenbord - muis, ga terug naar de winkel.

Informatie over Garantie Logitech-hardware.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

 

Het toestel heeft idd nog garantie. Aankoop is van oktober 2014. Toestel is gekocht in de makro in Alleur.  Ik probeer altijd eerst te zoeken of het niet een kleinigheid is.

 

Heb ondertussen ook een reactie van logitech gehad, en hun conclusie is dat het toetsenbord waarschijnlijk defect is. Ze hadden nog bijkomende info nodig alvorens dit te bevestigen.

Indien bevestiging, kan ik garantie aanvragen via makro.

 

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ondertussen ook een reactie van logitech gehad, en hun conclusie is dat het toetsenbord waarschijnlijk defect is. Ze hadden nog bijkomende info nodig alvorens dit te bevestigen.

Indien bevestiging, kan ik garantie aanvragen via makro

OK   :top: 

Aankoopbewijs is meestal ook garantiebewijs, hopelijk heeft u het aankoopbewijs van Makro nog.

Logitech is zeer coulant met de garantie van hun producten, ik heb ooit een defecte marble mouse (op een computerbeurs aangeschaft) gereclameerd en een nieuwe ontvangen.

Het beste is als u 'goede' merken koopt meteen registreren op hun website, zodat bij reclameren de procedure eenvoudiger is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.