Ga naar inhoud

gehackt via adobe flash player?

Aanbevolen berichten

Als ik het log bestand van adwcleaner bekijk dan zijn er geen bestanden verwijdert: enkel registery keys.

En begrijp mij niet verkeerd: het booten is na het runnen van adwcleaner zeker niet verbeterd!

Enkel die ene keer als het rebooten gevraagd is na het runnen adwcleaner was het sneller.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

In het logje van AdwCleaner werd de optie 'scannen" getoond. In je bericht heb je ook vermeld dat je op "verwijderen" hebt geklikt. Is dat effectief gebeurd ? Of was je dat enkel van plan om te doen nadat je die "clean" had gelezen in de opdracht ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal u vertellen hoe het uitvoeren van adwcleaner verlopen is.

Ik heb uitvoeren als administrator gekozen.

Dan heb ik op scannen getikt.

Na een half uur verscheen de tekst "actie verwacht,selecteer wat niet moet verwijderd worden"

Daar ik niet zeker was of het scannen gedaan was heb ik nog anderhalf uur gewacht.

De tekst stond er nog steeds.

De knop scannnen was nog steeds gedimd.

Toen heb ik op het internet gelezen van iemand die ook de tekst "actie verwacht,.." zag en veronderstelde dat het scannen gedaan was.

Dan heb ik op de knop verwijder gedrukt.

Toen verscheen er de vraag om te rebooten en heb ik OK gedrukt.

Opm:er was een rood vinkje op de knop verwijder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”.
Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'.
Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.
Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.
Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”.
Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bestanden cleaner moet ik 4 keer doen, de register cleaner 2 keer.

Dat is niet abnormaal bij CCleaner ... je mag/moet het inderdaad doen tot het programma geen fouten meer signaleert.

Wat is de bedoeling van de register cleaner.Registery cleaners zijn gevaarlijk en de performantie van de PC verbeterd niet schrijft men.

http://chris.pirillo.com/are-registry-cleaners-safe-to-use/

Dat verhaal klopt niet helemaal ... de massa van de registry cleaners is inderdaad onbetrouwbaar en zorgt vaak voor meer problemen dan ze oplossen, CCleaner is daar een "gelukkige" uitzondering op. Geen enkele andere registry cleaner zullen wij hier aanbevelen, integendeel ... maar CCleaner dus wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download Soluto. (klik er op)

Klik op I Agree – Install. Wacht in het scherm wat daarop volgt. Na 30 seconden verdwijnt dit scherm en installeert Soluto verder. Tijdens dit proces kan je je pc normaal gebruiken.
Als je wilt zien hoever Soluto is met installeren druk je met de rechtermuisknop op het icoontje soluto.png rechts onderin op de taakbalk en kies je voor ‘Open’.
Als de installatie voltooid is zal Soluto vragen om opnieuw op te starten. Sla alle programma’s die je open hebt staan op, en klik op Reboot PC Now.
Als de pc opnieuw opgestart is open je Soluto en klik je op ‘Chop Boot’. Daar kan je programma’s uitsluiten van het opstarten.
Voor een uitgebreide handleiding hierover klik je Hier. (klik er op)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken Soluto.Ik heb dat al eens geinstalleerd.Maaer ik heb toen geen enkel programma van de boot verijderd.Ik heb Soluto toen verwijderd.

Ik heb Soluto nu opnieuw gedownload en geinstalleerd.

De versie die geinstalleerd wordt is een trial versie van 14 dagen.Er moest inglogd worden bij de installatie maar ik heb niet ingelogd.

Na het opstarten heb ik "chop boot" niet gevonden maar in het browser venster van Soluto staat de link " background apps":

(boot time: 4:45)

removable apps: :12

potentially removable apps: :55

required apps: 3:41

aangezien het aantal removable apps slechts 12 sec is en het aantal verwijderde apps slechts verwijderd blijft als je Soluto laat werken dus als je een versie koopt, koop ik er geen en verwijder ik geen apps.

Trouwens aangezien ik niet ingelogd heb zal de upgrade naar de licentie niet aktief kunnen gesteld worden denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.