Ga naar inhoud

help mijn pc doet raar.


Aanbevolen berichten

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
C:\Users\Nelleke\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\fiejsl2o.default-1357987608005\extensions\feca4b87-3be4-43da-a1b1-137c24220968@jetpack.xpi;fs
C:\Users\Nelleke\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\fiejsl2o.default-1357987608005\extensions\ffextension@weheartit.com.xpi;fs
C:\Users\Nelleke\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\fiejsl2o.default-1357987608005\extensions\jid1-YcMV6ngYmQRA2w@jetpack.xpi;fs
C:\Program Files (x86)\IObit\Advanced SystemCare 8;fs
C:\Program Files (x86)\IObit;fs
IObit;z
IObit;a
autoclean;
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
C:\IObit;fs
C:\Program Files (x86)\Common Files\IObit;fs
C:\ProgramData\IObit;fs
C:\Users\All Users\IObit;fs
C:\Users\Nelleke\AppData\LocalLow\IObit;fs
C:\Windows\SysWOW64\config\systemprofile\AppData\Roaming\IObit;fs
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\ADSRemoval];r
"UninstallString"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\ADSRemoval];r
"InstallLocation"=-;r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\IObit];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\IObit\Advanced SystemCare 6];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\IObit\Advanced SystemCare 7];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\IObit\Advanced SystemCare 8];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\IObit\Advanced SystemCare Ultimate];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\IObit\ASC];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\IObit\Driver Booster];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\IObit\IObit Malware Fighter];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\IObit\LiveUpdate];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\IObit\RealTimeProtector];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\IObit\Uninstaller 4];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\*\shellex\ContextMenuHandlers\IObit Malware Fighter];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\*\shellex\ContextMenuHandlers\IObitUnstaler];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\//\//\IObit Cloud Anti-Malwre];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Directory\shellex\ContextMenuHandlers\IObitUnstaler];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Folder\ShellEx\ContextMenuHandlers\IObitUnstaler];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\lnkfile\shellex\ContextMenuHandlers\IObit Malware Fighter];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\lnkfile\shellex\ContextMenuHandlers\IObitUnstaler];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{60AD0991-ECD4-49DC-B170-8B7E7C60F51B}\1.0\0\win64];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{60AD0991-ECD4-49DC-B170-8B7E7C60F51B}\1.0\HELPDIR];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{ACB9DC96-D7BB-430F-AE6B-97F0DFDEAFCC}\1.0\0\win64];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{ACB9DC96-D7BB-430F-AE6B-97F0DFDEAFCC}\1.0\HELPDIR];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{CFDD9042-CEFB-4B68-B956-90CB0E466B38}\1.0\0\win64];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{CFDD9042-CEFB-4B68-B956-90CB0E466B38}\1.0\HELPDIR];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\TypeLib\{60AD0991-ECD4-49DC-B170-8B7E7C60F51B}\1.0\0\win64];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\TypeLib\{60AD0991-ECD4-49DC-B170-8B7E7C60F51B}\1.0\HELPDIR];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\TypeLib\{ACB9DC96-D7BB-430F-AE6B-97F0DFDEAFCC}\1.0\0\win64];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\TypeLib\{ACB9DC96-D7BB-430F-AE6B-97F0DFDEAFCC}\1.0\HELPDIR];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\TypeLib\{CFDD9042-CEFB-4B68-B956-90CB0E466B38}\1.0\0\win64];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\TypeLib\{CFDD9042-CEFB-4B68-B956-90CB0E466B38}\1.0\HELPDIR];r
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\AppCompatFlags\Compatibility Assistant\Persisted];r
"C:\\ProgramData\\IObit\\ASCDownloader\\Smart Defrag.exe"=-;r
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\AppCompatFlags\Compatibility Assistant\Persisted];r
"C:\\ProgramData\\IObit\\ASCDownloader\\Driver Booster.exe"=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\AppCompatFlags\Compatibility Assistant\Persisted];r
"C:\\ProgramData\\IObit\\ASCDownloader\\Smart Defrag.exe"=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\AppCompatFlags\Compatibility Assistant\Persisted];r
"C:\\ProgramData\\IObit\\ASCDownloader\\Driver Booster.exe"=-;r
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog steeds wanneer ik bv op de site van de telegraaf ben...en een filmpje aanklik en de site een nieuwe pagina opent waar de filmpjes staan..komt het filmpje niet in beeld het blijft een leeg wit vak???

 

Dit is 1 van de verschijnselen de andere is het constant draaiende wieltje bij de muis :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat draaiende wieltje wijst op een proces dat in de achtergrond loopt.

 

Druk gelijktijdig de toetsen Ctrl-Alt en Delete in en kies nu "Taakbeheer starten".
Selecteer de Tab Processen en klik vervolgens onderaan op "Processen van alle gebruikers weergeven".
Klik nu op de hoofding van de kolom "processor" tot de processen die cpu verbruiken bovenaan staan.
Zo zie je welk proces het meeste van je cpu kracht vraagt.
Maak nu van je Taakbeheer een afbeelding en voeg dit toe als bijlage in je volgende bericht.

Een afbeelding kan je maken met het knipprogramma.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hierop is niks te zien.

Een heel normale toestand met slechts 2% cpu-belasting.

 

Dan zullen we het ergens anders moeten zoeken.

 

Ga naar start, typ eventvwr.msc in het zoekvak en klik op OK.
Dubbelklik op windows logboeken.
Dubbelklik op het logboek voor systeem.
In de rechterkolom bij acties klik je op huidig logboek filteren.
Bij geregistreerd selecteer je afgelopen 24 uur en klik op OK.
Klik in de rechterkolom bij acties op gefilterd logboek opslaan als... .
Bepaal de lokatie en noem het bestand SysLog om op te slaan.

Doe nu hetzelfde voor het logboek toepassingen en noem het bestand AppLog.
Je kan nu beide bestanden (SysLog.evtx en AppLog.evtx) samen inpakken in 1 zip bestand en dit zip bestand als bijlage toevoegen aan een volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Kweezie rabbit

 

Hoop dat ik het goed heb gedaan het logje is bijgevoegd.

 

Kan het er ook mee te maken hebben dat adobe flashplayer niet geupdate kan worden?

Krijg ook vaak een melding dat window verkenner niet werkt.

Icloud kan ik ook niet updaten.

 

Weet niet of dit relevant is ??

 

Groet en hartelijk dank voor je hulp...

Nelleke

Applog (2).zip

Syslog.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar Start -> Alle programma's -> Bureauaccessoires.

Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Typ nu mountvol > %userprofile%\desktop\mountvol.txt en druk enter.

Let op de spatie voor en na de >.

Je zou nu het bestandje mountvol.txt op je bureaublad moeten hebben.

Voeg dit bestandje als bijlage toe aan je volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.