Ga naar inhoud

Extra gtx 680 of niet?


Octaaf

Aanbevolen berichten

Hallo,

Mijn PC is een beetje verouderd:

 

intel I7 930

gtx 680 (2gb)

8 GB Ram

650 W voeding

 

2 vraagjes:

Is het slim om een extra GTX 680 erbij te stoppen. (voor 170€)?

En kan mij voeding dat aan?

een gtx vraagt geloof ik 195 W x 2 is dus 390 W.

heb ik dan nog genoeg power om mijn andere componenten te voeden?

alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrees dat je voeding twee GTX680 in SLI niet gaat aankunnen, dan moet je eerder aan een voeding gaan denken van zo een 800 Watt minimum.

 

Heb wat reviews opgezocht en 750 Watt word wel aangeraden-> http://www.guru3d.com/articles_pages/geforce_gtx_680_sli_review,4.html

-> http://www.hardocp.com/article/2012/03/28/nvidia_kepler_geforce_gtx_680_sli_video_card_review/8#.VaEP2_k5bHY

 

 

Here is Guru3D's power supply recommendation:

  • GeForce GTX 680 - On your average system the card requires you to have a 550 Watt power supply unit.
  • GeForce GTX 680 SLI - On your average system the cards require you to have a 750 Watt power supply unit as minimum.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

aih dat is balen.

Dan denk ik dat ik maar een keer een nieuwe PC ga halen met meteen een voeding van 850W ofzo voor in de toekomst :)

Want mijn processor is ook al flink verouderd, en ik wil toch de laatste generatie games op 1080i blijven spelen.

Bedankt voor je tijd en moeite Dasle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.