Ga naar inhoud

Trage, raar werkende PC + Adobe Flash Player

Willem1974

Aanbevolen berichten

• Reacties 96
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Internet valt niet meer weg, toch niet voor de moment. Snelheid is niet optimaal denk ik, was vroeger toch rapper, maar is aanvaardbaar. Heeft er iemand kunnen merken of er adobe flash player aanwezig was op mijn pc en of ik deze tijdelijk moet uitschakelen wegens het lek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Internet valt niet meer weg, toch niet voor de moment. Snelheid is niet optimaal denk ik, was vroeger toch rapper, maar is aanvaardbaar. Heeft er iemand kunnen merken of er adobe flash player aanwezig was op mijn pc en of ik deze tijdelijk moet uitschakelen wegens het lek.

In de logjes geen Flash Player te zien. Indien aanwezig zou je die ook via Configuratiescherm -> Software moeten kunnen ontdekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij programma's valt deze niet te vinden. Wil dit zeggen dat niet elke pc dit nodig heeft?

De PC op zich heeft dit niet nodig ... het is enkel als websites met afbeeldingen vragen om Flash Player dat je deze effectief moet downloaden en installeren. Anders worden deze afbeeldingen niet (of niet correct) getoond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht je beslissen dat de PC nu weer normaal draait, mag je de gebruikte tools nog eerst verwijderen:

Download delfix.pngDelfix by Xplode naar het bureaublad.

Indien de link naar Delfix niet werkt, probeer het dan met deze link.

De download start automatisch na enkele seconden.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet nu vinkjes voor de volgende items:

• Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings
Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

Daarna kan je dan het topic sluiten door bovenaan op "Modereer Onderwerp" en "Sluiten" te klikken !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.