Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Download icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.


Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .


RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.


Bekijk ook de

.
  • Reacties 96
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

in bijlage het logje, mag ik eventueel bij vermelden dat dit over dezelfde desktop gaat die trager werkt en waarbij blauw cirkeltje langer dan normaal draait naast muisaanwijzer en waar ik het al in een ander topic erover had maar geen verbetering in kreeg.

log.txt

Geplaatst:

Er moet toch ergens een probleem zijn in deze pc, nu en dan valt internet gewoon weg. Dan moet ik heropstarten. De pc (windows 8.1) is met vaste kabel verbonden aan de router.

Geplaatst:

@Dasle, hier lopen eigenlijk 2 onderwerpen (Topics) door elkaar, het begon met een laptop waar ik windows 8.1 wou op installeren. Dat is gelukt maar toen we over beveiliging begonnen van die laptop kwamen we bij de beveiliging van mijn desktop uit. Zodoende gaat dit topic enkel nog over de beveiliging, traagheid van openen webpagina's, rondraaiend blauw cirkeltje naast muisaanwijzer dat langer draait dan normaal.en sedert enkele dagen valt het internet soms uit op deze pc, Heropstarten en dan is internet terug. Dus deze pc had alle drivers, want ik heb hem nieuw gekocht waarop alles stond geinstalleerd, maar sedert enige tijd heb ik dus bovenvernoemde problemen. Kunnen die lekken met Adobe flash er eventueel iets mee te maken hebben, hierover heb ik al een ander topic gestart, maar het gaat over dezelfde pc dus.

Geplaatst:

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie).

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
C:\Program Files (x86)\WinTV;fs
HauppaugeTVServer;s
C:\WINDOWS\SYSWOW64\FlashPlayerApp.exe;f
C:\Users\Eigenaar\AppData\Roaming\ObviousIdea;fs
emptyfolderscheck;delete
autoclean;
emptyclsid;
startupall;
filesrcm;
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.
Zoek.exe logbestand plaatsen
  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Geplaatst:

@Willem1974:

 

Je topics over je desktop zijn nu samengevoegd: wanneer jij nieuwe topics blijft openen over dezelfde PC wordt dit alles één grote kakofonie, dubbel werk en compleet onoverzichtelijk.

 

Mogen we je ook vragen om je in de toekomst tot 1 PC te beperken per topic !

 

Lees zeker nog eventjes de forumregels na als je wil.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.