Ga naar inhoud

Nieuwe GPU

Aanbevolen berichten

Ik heb 2 jaar geleden een leuke samenstelling in elkaar gezet:

http://prntscr.com/7slk1d (screenshot van speccy)

Ik ben zelf een gamer en ik speel veel van de huidige games. Momenteel veel Witcher 3 en ARK, nu merk ik dat mijn PC zeker met ark hier toch moeite mee heeft.

En zit er daarom serieus over na te denken om een nieuwe/andere GPU te halen, waarschijnlijk eentje die ik zo goed als nieuw van tweakers of marktplaats haal.

Is dit aan te raden met deze setup? Gaat dit de performance zichtbaar verbeteren of loopt de rest van de hardware ook alweer achter? 

Zo ja, welke GPU/upgrades zijn aan te raden?

Alvast bedankt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

De overige onderdelen van je systeem zijn nog prima up to date en een videokaart upgrade is zeker geen enkel probleem. 

Aan wat voor budget had je gedacht? De GTX 960 is een uitstekende kaart om games vlekkeloos en op hoge settings te spelen op 1080p. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De overige onderdelen van je systeem zijn nog prima up to date en een videokaart upgrade is zeker geen enkel probleem. 

Aan wat voor budget had je gedacht? De GTX 960 is een uitstekende kaart om games vlekkeloos en op hoge settings te spelen op 1080p. 

Ik heb eerder ook al mijn ogen laten vallen op een GTX960, maar vind de upgrade te klein om hier een geheel nieuwe videokaart voor aan te schaffen.

Budget zit ergens rond de 300€ zonder de rest waarde die ook voor mijn oude 660 Ti kan krijgen. Daarom zat ik heel erg te denken aan een GTX 970:

https://azerty.nl/0-6150-732238/msi-gtx-970-gaming-4g-grafische-kaart-geforce-gtx-970-4-gb-gddr5-pci-express-3-0-x16-2-x-dvi-hdmi-displayport.html?channel_code=40

Daarnaast kan ik mijn i5 ook nog overclocken naar 4Ghz, maar dit leek mij op het moment nog niet echt nodig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.