Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

op sommige sites krijg ik de volgende melding.

 

De verbinding werd geherinitialiseerd

 

Nu het vreemde is dat ik er wel op kan via anoniemsurfen en ook met mijn smartphone.

 

Aan wat kan dit liggen ??

aangepast door denlowie
Geplaatst:

Je hebt niet vermeld over welke browser dat het gaat indien IE....

 

- Open Internet explorer. 
- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties. 
- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen... 
- Klik nogmaals op Opnieuw instellen. 
- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:
Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren:
 reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).
Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u
 hier.

 

 

Gebruik je Firefox.... https://support.mozilla.org/nl/kb/websites-niet-geladen-foutmeldingen-analyseren-verhelpen

Geplaatst:

Het antwoord is zeer kort, vermelden welke browser je gebruikt zou handig zijn.

Ook op welke sites dat probleem optreed mag je vermelden in het volgend bericht.

Geplaatst: (aangepast)

Ik werk met vista.
 
DE website is bv:  www.elia-sluis.nl
 
Het eigenaardige is dat ik er wel op kan via anoniem surfen.

aangepast door denlowie
Geplaatst:

Vista is geen browser maar een besturingsysteem.

 

Internet explorer, Firefox, Google Chrome, Safari,... zijn wel browsers.

 

Dan blijft de vraag welke browser gebruik je?

Geplaatst:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt) 

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. 

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. 
Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'
Klik vervolgens in de linkse kolom op Register” en klik op ‘Scan naar problemen”
Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”
Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. 
Kies dan Herstel alle geselecteerde fouten”. 
Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. 
Sluit hierna CCleaner terug af. 

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding. 

Geplaatst:

Bijna al je reeds geplaatste topics gaan over problemen met browser(s).  :hmmmm:

Het laatste dateert van 12 juni 2015.

 

Indien je gebruik maakt van extensies in je browser schakel die dan eens uit en probeer dan of het wel lukt.

 

Test ook eens met uitgeschakelde firewall.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.