Ga naar inhoud

problemen MSI laptop


ikee12

Aanbevolen berichten

hey, 

 

ik heb hier ongeveer een jaar geleden al eens iets gepost gerelateerd met de problemen die ik blijf ondervinden met men laptop. (http://www.pc-helpforum.be/topic/49900-laptop-problemen/)

 

Nu onlangs heb ik men laptop voor de 3de keer moeten laten repareren en werd de HDD vervangen. Nu echter blijf ik last hebben van BSOD zoals bv 'driver not less or equal' of 'DPC watchdogs valiation'. Deze problemen kwam ik meteen tegen nadat ik men laptop nog geen dag terug had. Nu ik heb de minidump bestanden eens nagekeken, maar ik kan niet meteen een oorzaak terugvinden aan wat dit allemaal zou kunnen liegen. Ik heb men drivers al eens nagekeken en voor zover ik weet zijn ze up do date.

 

In de bijlage heb ik de minidump bestanden toevevoegd.

 

alvast bedankt

 

mvg

Desktop.rar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iets dat ik nog was vergeten is dat soms mijn laptop ondanks dat ik 2 SSD's in raid 0  heb staan het soms lang kan duren (2minuten) voordat hij is opgestart. Dit vindt ik persoonlijk vrij traag voor een SSD. Verder krijg ik ook veel een BSOD 'Driver Power State failture' veroorzaakt door noskrnl.exe. dit was ik nog vergeten te vermelden. (kon het vorige bericht niet meer bewerken vandaar de reactie)

aangepast door ikee12
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.