Ga naar inhoud

Spellen in Windows 7 Ulimate doen het niet allemaal in Ontspanning

Aanbevolen berichten

Gast fcbbrugge
Geplaatst:

Karla,

Dit is wat Falstring bedoeld lees deze handleiding  

Probeer daar één datum te vinden ,als je spellen nog werkte.

Succes....

mvg

• Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

je kan altijd proberen een herstelpunt terug te zetten uit de periode toen die software het nog wel deed.

systeemherstel wil niet zeggen dat je terug zou moeten naar xp.

systeemherstelpunten worden aangemaakt zodat je -als er iets fout gaat- binnen hetzelfde(!) systeem (dus bij jou w7!) terug kunt naar een eerdere fase, zonder dat data als mail, docs, foto's enzo, verloren gaan.

gewoon doen zoals aangegeven.

Karla,

Dit is wat Falstring bedoeld lees deze handleiding  

Probeer daar één datum te vinden ,als je spellen nog werkte.

Succes....

mvg

hebben die spellen ooit gewerkt?

In twee berichten (2 en 5) werd gevraagd of die spellen ooit gewerkt hebben en daar bedoel ik mee in Windows 7 Ultimate.... en er kwam volgens mij nog geen duidelijk antwoord op.

Lijkt me dan voorlopig ook zinloos om een systeemherstel uit te voeren.

Voer onderstaande ook eens uit.

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlandskan selecteren. 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is. 

525a111b37ea3-Speccy.PNG 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je HIER

Geplaatst:

Neem me niet kwalijk dat ik niet duidelijk gereageerd heb op de vraag of de spellen het ooit gedaan hebben.

Het antwoord is: De spellen hebben het nooit gedaan.

Reden: deze computer(destijds een Xp versie)heeft mijn man van zijn vorige werkgever gekregen i.v.m. franchement.

Toen we de pc opstarten konden we er niet in omdat er een gebruikersnaam en wachtwoord op stond. Omdat deze medewerkers niet meer bereikbaar waren en het wachtwoord ook bedrijfsmatig 30 dagen geldig waren moesten we de pc laten nakijken door een pc-bedrijfje. 

Met eerst toestemming van het voormalige bedrijf (dat het een legale pc was die we hadden) is er besloten om de Versie Windows 7 Ultimate op te installeren.

Hierbij voeg ik de link waar bovenstaand om is gevraagd.

http://speccy.piriform.com/results/ODqpi5Mig3Ll1K5ILaeNXEx

Geplaatst:

Ik heb de tip doorlopen maar zonder succes.

Zal zeker het bedrijf raadplegen als deze weer terug zijn van vakantie.

Rest mij nog iedereen heel erg te bedanken voor de hulp, jullie zijn een :top: TOPTEAM! :top:

Geplaatst:

Had je onderstaande ook bekeken? Is dus het game aanwezig in program files (op het einde staat .exe)

Al die spelletjes staan in submappen van C:\Program Files\Microsoft Games\

Blader met verkenner ('Computer') naar die map en kijk of die spellen daar nog wél staan. Hartenkjagen bijv. als C:\Program Files\Microsoft Games\Hearts\hearts.exe

Rechtsklik op hearts.exe --> copieren naar -> bureaublad  en dan heb je een werkende snelkoppeling. Analogg voor die andere spelletjes.

Geplaatst: (aangepast)

De spellen staan in de submappen

Bij Solitair kom ik bijvoorbeeld niet verder dan;

C:\Program Files\Microsoft Games\Solitair\    Daarna pakt hij deze niet meer: solitair.exe

Ik kom dus niet verder dan: C:\Program Files\Microsoft Games\Solitair\   

aangepast door karla.otten
Geplaatst:

Dat wil zeggen dat het spel niet aanwezig is.

Of het spel standaard aanwezig is in de Ultimate versie weet ik niet, indien het een illegale of aangepaste versie is kunnen er ook onderdelen verwijderd zijn.

Neem dan best contact op met het bedrijf dat Windows Ultimate geïnstalleerd heeft.

verder verwijs ik nog eens naar onderstaande links. Woorden in het rood in die links verwijzen weer naar een andere link waar je op kan klikken.

http://windows.microsoft.com/nl-be/windows/install-game-games-folder#1TC=windows-7

http://windows.microsoft.com/nl-be/windows7/learn-about-windows-games

Geplaatst:

Heb de links bekeken en geprobeerd, helaas geen resultaat.

Wat ik gedaan heb is een systeemherstel uitgevoerd op vorig advies van Falstring.

Het resultaat hiervan:

Nu is de map Ontspanning leeg, en kan de games ook niet meer vinden onder: C:\Program Files\Microsoft Games.

Het zit allemaal niet mee, en vind het vreemd dat ik nu alles kwijt ben.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.