Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste,

Ik had voor een ander probleem reeds de hulp van Jion, maar die zei dat het beter was eenieuw topic te plaatsen hiervoor.

Maar ik heb een ander probleem dat misschien ook met malware heeft te maken?

Bij het gebruik van skype werkt mijn camera niet meer, gesprekspartner ziet mij niet. De camera is doorlijnd, maar verwijderen lukt niet, er is een melding dat een ander programma hem gebruikt, maar ik zou niet weten welk dat kan zijn, er is geen op mijn pc. bij navraag bij iemand meld men dat skype versies moeten overeenkomen, ik heb wel een oudere versie dan mijn gesprekspartner.

Ik wil dus skype upgraden, maar ik krijg foutmelding dat het niet gaat omdat er al een versie van skype aanwezig is..

Dus ik probeer die versie te verwijderen, maar ik vind die skype niet in configuratie programma's verwijderen . Ook niet als ik via uitvoeren "appwiz.cpl invul.

Inmiddels is dit met Jion reeds opgelost. Versie 5.6 is geïnstalleerd o.a. met fixit oude verwijderd.

Maar bij controle tijdens installatie werkt d camera niet en blijft de melding dat een ander programma gebruik zou maken van de camera, ik zou echt niet weten welk.

Kan u mij hiermee ook helpen?

Dank bij voorbaat

Patric

• Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Je geeft aan dat je met versie 5.6 van Skype werkt, maar de actuele versie = 7.6.0.105 ... je kan dit checken (in Skype) via Help -> Over Skype.

Mocht je niet over versie 7.6.0.105 beschikken dan kan je die via deze link ophalen.

55abd3b39d6f0-skype_versie.JPG

Geplaatst:

Navigeer in Skype naar Extra -> Instellingen -> Video-instellingen ... wordt ook daar je cam gedetecteerd ?

Wat krijg je te zien in het vierkant ?

55ac076d9ee94-skype_camera.png

Geplaatst:

Start CCleaner op en klik in de linkse kolom op "Gereedschap". Klik achtereenvolgens op "Opstarten".

Selecteer het tabblad Windows.

Klik vervolgens rechtsonder in het programmavenster op "Opslaan als tekstdocument..."

Navigeer naar de door jou gewenste locatie en klik op "Opslaan"

Voeg dit tekstbestand als bijlage toe in je volgende bericht.

Geplaatst:

Hieronder het lijstje met de opstarters die je mag uitschakelen, dit kan je eveneens via Ccleaner.

Het zal sowieso een gunstige invloed hebben op het opstarten, benieuwd wat Skype nadien zegt ?

1: HKCU:Run    NokiaSuite.exe    Nokia    C:\Program Files (x86)\Nokia\Nokia Suite\NokiaSuite.exe -tray

2: HKCU:Run    OneDrive    Microsoft Corporation    "C:\Users\Patric\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe" /background    

3: HKCU:Run    PC Suite Tray    Nokia    "C:\Program Files (x86)\Nokia\Nokia PC Suite 7\PCSuite.exe" -onlytray

4: HKCU:Run    Shareaza    Shareaza Development Team    "C:\Nieuwe map\Shareaza.exe" -tray

5: HKCU:RunOnce    Uninstall C:\Users\Patric\AppData\Local\Microsoft\SkyDrive\16.4.6006.0718_1\amd64    Microsoft Corporation    C:\Windows\system32\cmd.exe /q /c rmdir /s /q "C:\Users\Patric\AppData\Local\Microsoft\SkyDrive\16.4.6006.0718_1\amd64"

6: HKCU:RunOnce    Uninstall C:\Users\Patric\AppData\Local\Microsoft\SkyDrive\17.0.2010.0530_1\amd64    Microsoft Corporation    C:\Windows\system32\cmd.exe /q /c rmdir /s /q "C:\Users\Patric\AppData\Local\Microsoft\SkyDrive\17.0.2010.0530_1\amd64"

7: HKLM:Run    ASUSWebStorage    ASUS Cloud Corporation    C:\Program Files (x86)\ASUS\ASUS WebStorage\3.0.143.296\AsusWSPanel.exe /S

8: HKLM:Run    StartupDelayer    r2 Studios    "C:\Program Files\r2 Studios\Startup Delayer\Startup Launcher.exe" /LaunchType=Auto /LaunchApps=Common

9: HKLM:Run    Windows Mobile Device Center    Microsoft Corporation    %windir%\WindowsMobile\wmdc.exe

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.