Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Ik vermoed dat het opstarten wel zal verbeterd zijn door voorgaande actie ?

Voer eens een clean boot uit zoals deze hier wordt beschreven: scrol naar De oorzaak van het probleem achterhalen en volg die werkwijze om de eventuele boosdoener te ontmaskeren.

Geplaatst:

beste, ik probeerde dit, maar ik ben slechts een leek hoor. Ben er denk ik in geslaagd terug gewoon op te starten, ben zelfs niet zeker hiervan
Is er geen andere mogelijkheid om die camera weer aan het werk te krijgen?

Een software update eventueel?

mvg

Patric

Geplaatst:

Zo'n clean boot voer je als volgt uit: Start -> msconfig -> tabblad Services -> vinkje zetten bij Alle Microsoft-services verbergen -> géén vinkjes weghalen bij de nu nog aangevinkte services -> klik op Alles uitschakelen -> klik op Toepassen -> klik op OK -> herstart je systeem.

Nog alltijd dezelfde melding in Skype ?

55ad4756ca5b6-cleanboot2.jpg

Geplaatst:

Na het uitvoeren van msconfig zoals u zei, blijft de camera onbeschikbaar. Nog altijd aan af melding dat ander programma de camera gebruikt.

De pc werkt wel weer trager na die handelingen

mvg

Patric

Geplaatst:

Je mag de services weer allemaal inschakelen door de omgekeerde bewerking van bericht #14 uit te voeren: je kiest nu dus voor Alles inschakelen, nadien herstart je je laptop.

Open Skype en navigeer naar Extra -> Instellingen -> Video-instellingen, zodat je in het scherm zit dat je in de afbeelding in bericht #6 ziet ... maak er met het knipprogramma een afbeelding van, die kan je dan in je volgend bericht hier in je topic plaatsen .

Geplaatst:

Mooi zo !

Klik eens op het driehoekje rechts naast ASUS Virtual Camera, normaliter krijg je nu de mogelijkheid om een andere cam te selecteren ... wat levert dat op ?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.