Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ik wil dat gerust allemaal doen, maar het is dus de bedoeling Zorin hierop te installeren als besturingssysteem, heb ik die updates en service packs dan ook zeker nodig? 

aangepast door ward01
Geplaatst:

het is dus de bedoeling Zorin hierop te installeren als besturingssysteem

Formuleer ik dan het goed als ik dit interpreteer als: "ik heb die Windows Vista helemaal niet meer nodig en die mag volledig verwijderd worden van mijn systeem" ?

Geplaatst: (aangepast)

Formuleer ik dan het goed als ik dit interpreteer als: "ik heb die Windows Vista helemaal niet meer nodig en die mag volledig verwijderd worden van mijn systeem" ?

Nee, voor simpele dingen wil ik dat blijven gebruiken. Dus als het kan wil ik die naast elkaar laten draaien. Zou vlg Hensyr mogelijk zijn. Zijn die updates dan nodig en die service packs?

aangepast door ward01
Geplaatst:

Het is perfect mogelijk om Windows Vista en Zorin OS als dualboot op je laptop te installeren, maar ondanks het feit dat je je Windows enkel nog "voor simpele dingen" wil gebruiken dient deze installatie volledig afgerond te worden, dus met inbegrip van de Service Pack's en de updates.

Je kan dus aan de slag met de instructies uit bericht #90.

Wanneer je alles hebt uitgevoerd, geef dan eventjes een seintje en post dan ook meteen een nieuwe link naar een Speccy-rapportje ... na een check hiervan kan Hensyr dan samen met je de installatie van Zorin OS aanpakken.

Geplaatst:

Wil het een beetje lukken ward01 ? ...

De twee service packs zijn geïnstalleerd. 

Het zoeken naar updates geeft geen resultaten en dat vind ik wel een beetje vreemd. Die blijft zoeken en geeft niets aan om te installeren, zelfs uren later niet. 

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.