Ga naar inhoud

Hoe verwijder ik deze ventilator van het koelvlak?


Peter_B

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

ik wil van een oude pc de harddisk vervangen, maar de ventilator van de processor zit hiervoor in de weg.

Ik wil deze dus verwijderen, maar vraag me af hoe ik hem ontklippen. Ik wacht eerst enkele antwoorden hier af voordat ik iets afbreek.

Ik vraag me af bij foto 1 als ik aan die vleugel moet draaien (90° links of rechts mss?).

Wie kan me helpen aan de hand van de hieronder geplaatste foto's:

 

Foto1 en 2 is van dezelfde kant van de ventilator. Foto 3 van de andere kant.

 

Mvg,

Peter.

 

ventilator2.jpg

 

ventilator1.jpg

 

ventilator3.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zit vast met vier schroeven (zie gele pijlen) - vlak erboven is een gaatje in het vlak erboven zodat je een kruisschroevendraaier door dat gaatje kan steken tot in de schroef eronder (groene pijlen)

 

post-20315-0-84958300-1437679411_thumb.j

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zit vast met vier schroeven (zie gele pijlen) - vlak erboven is een gaatje in het vlak erboven zodat je een kruisschroevendraaier door dat gaatje kan steken tot in de schroef eronder (groene pijlen)

 

attachicon.gifPlaatje.jpgattachicon.gifPlaatje.jpg

Oeps, daar had ik nog niet op gelet.

Die vleugelmoer en beugel die onder de ventilator doorloopt naar andere kant zullen dus voor bevestiging van het koelvlak zelf zijn (bevestiging dus op het MB).

 

Tnx.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.