Ga naar inhoud

lagging enkel in firefox en op bepaalde websites

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Muis: MD86280

Firefox:

Er is lagging (video speelt met onderbrekingen) in websites zoals deredactie.be en op vtm.

Wanneer ik in firefox dit filmpje afspeel, en er met de muis over beweeg, krijg ik lagging, ook lagging als ik er met de muis niet over beweeg:

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/videozone/programmas/journaal/2.40138?video=1.2398624

(test eens zelf: tijdens het spelen met de muis bewegen over een filmpje, krijg je dan lagging?)

Er is GEEN lagging op websites zoals youtube. (ook niet met firefox)

Internet Explorer, Chrome,... : NERGENS sprake van lagging, video op internet loopt heel soepel

Flash: laatste versie geinstalleerd

hardwareversnelling uitgeschakeld: beetje beter, maar nog steeds lagging in firefox

firefox verwijderd nog steeds hetzelfde probleem in firefox (maar dus niet bij youtube!)

Kan het liggen aan mijn muis? Ander USB poort proberen? Raar dat het wel op andere browsers perfect werkt.

aangepast door Kurtt
Geplaatst: (aangepast)

In veilige modus gaat ook alles vertraagd als ik over de video beweeg. Het is een gaming mouse met zeer hoge dpi resolutie, de MD86280. Ik heb op de laagste resolutie gezet via knoppen op de muis, maar dan is dat nog over de 200dpi.

Ik heb zonet een 'gewone' muis aangesloten (dus geen hoge dpi resolutie), en dan over een filmpje bewogen en daar geen enkele vertraging.

Het lijkt erop (ook als ik info lees op internet) dat hoge dpi resolutie gamingmuizen niet goed werken bij Firefox bij videos met HTML5.

Youtube gaat altijd goed (dus geen lag als ik erover beweeg) met de gamingmuis.

Dus aanvaarden hij met de muis niet over het filmpje mag bewegen? Of andere browser gebruiken?

aangepast door Kurtt
Geplaatst:

Het probleem wordt, weliswaar enkel in FF, duidelijk veroorzaakt door de muis ... dan heb je twee mogelijkheden: ofwel gebruik je een muis die geen problemen oplevert ofwel switch je van browser.

Persoonlijk zou ik de voorkeur geven aan een andere muis. ;)

Geplaatst:

Als je binnen dit topic geen verdere vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.