Ga naar inhoud

PC hulp opstart probleem


HugoRT

Aanbevolen berichten

beste mijn excuses

was gisteren al heel laat en wou toch nog die info bezorgen

Er stonden meerdere gebruikers op, ik en mijn echtgenote maar nu nog enkel ik en "gast"

 

Buiten Basecamp en Onroute kaarten staat er niets op, al mijn data staan reeds op een externe schijf

Die chinese boel is er gisteren op gekomen terwijl ik iets anders trachtte te downloaden om een poging te doen iets op te lossen

 

Ik  heb reeds 1 harde schijf vervangen, dat zal de C geweest zij

De andere harde schijf zal die partities D en E hebben en nu de geest geven want daar zei ik de Basecamp en dergelijke op staan die nu niet meer werken

Is het niet beter die ook te vervangen?......of nieuwe PC?

 

De rest ga ik ergens vandaag proberen uit te voeren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou niet weten wat die onderhoudshandleiding te maken heeft met welke harde schijf je moet vervangen.

Je moet die schijf verwijderen die aan vervanging toe is. Een handleiding kan je wel helpen hoe je iets moet uitvoeren.

 

In ieder geval de schijf van het merk Toshiba met partities D en E) is aan vervanging toe.

 

Wat het RSIT logje betreft.... de experts zijn verwittigd, zodra ze online komen analyseren ze het logje en ontvang je verdere instructies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

 

Download Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

 

{1F91A9A1-01BA-4c81-863D-3BA0751E1419};c
C:\Program Files (x86)\MiuiTab;fs
{50F4150A-48B2-417A-BE4C-C83F580FB904};c
C:\Program Files (x86)\Common Files\Tencent;fs
{7a0ab196-76b2-4ee2-858e-7efdc93c3a47};c
C:\Program Files (x86)\Wooden Seal;fs
C:\Program Files (x86)\Tencent;fs
QQPCTray;s
Optimizer Pro;s
C:\Program Files (x86)\Optimizer Pro 3.99;fs
IHProtect Service;s
QQPCRTP;s
Update Wooden Seal;s
Util Wooden Seal;s
WindowsMangerProtect;s
C:\ProgramData\WindowsMangerProtect;fs
C:\Windows\tasks\AmiUpdXp.job;f
C:\Users\Hugo\AppData\Local\968;fs 
C:\Windows\tasks\Optscan.job;f
c:\programdata\{50df87c4-5877-63c0-50df-f87c45871f11};fs
C:\Windows\tasks\ParetoLogic Registration3.job;f
C:\Program Files (x86)\Common Files\ParetoLogic;fs
C:\Windows\tasks\ParetoLogic Update Version3.job;f
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{7C260B4B-F7A0-40B5-B403-BEFCDC6A4C3B}];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{1F91A9A1-01BA-4c81-863D-3BA0751E1419}];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{50F4150A-48B2-417A-BE4C-C83F580FB904}];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{7a0ab196-76b2-4ee2-858e-7efdc93c3a47}];r64
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r64
"Optimizer Pro"=-;r64
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r64
"mbot_be_014010041"=-;r64
" QQPCTray"=-;r64
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows]:r64
"AppInit_DLLs"=-;r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\QQPCRTP];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\network\QQPCRTP];r64
C:\ProgramData\TXQMPC;fs
C:\Program Files (x86)\Rising;fs
C:\ProgramData\Rising;fs
C:\Windows\system32\drivers\TAOAccelerator64.sys;f
C:\Program Files\Common Files\Tencent;fs
C:\Program Files (x86)\Tencent;fs
C:\Users\Hugo\AppData\Roaming\Tencent;fs
C:\ProgramData\Tencent;fs
C:\Users\Hugo\AppData\Roaming\Optimizer Pro;fs
C:\ProgramData\{50df87c4-5877-63c0-50df-f87c45871f11};fs
C:\Users\Hugo\AppData\Roaming\agederar;fs
C:\ProgramData\IHProtectUpDate;fs
C:\Users\Hugo\AppData\Roaming\oursurfing;fs
C:\IQIYI Video;fs
C:\Users\Hugo\AppData\Roaming\IQIYI Video;fs
C:\ProgramData\IQIYI Video;fs
C:\Program Files (x86)\baidu;fs
C:\Users\Hugo\AppData\Roaming\ParetoLogic;fs
C:\Users\Hugo\AppData\Roaming\DriverCure;fs
C:\ProgramData\ParetoLogic;fs
emptyfolderscheck;delete
startupall;
filesrcm;

  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Do a Quick Scan
     
  • Auto Clean
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

 

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download adwcleaner.pngAdwCleaner by Xplode naar het bureaublad (verwijder eerst eventuele aanwezige oudere versies van deze tool op je PC, zodat je nu de meest recente database van AdwCleaner kan gebruiken).

Als de link naar AdwCleaner niet werkt, probeer dan deze link.
De download start automatisch na enkele seconden.

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren,
  • Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan.
  • Klik vervolgens op Clean.
  • Klik bij Herstarten Noodzakelijk op OK


Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal een logfile.
Anders is het hier terug te vinden C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt.

Logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt als bijlage toe aan het volgende bericht.
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.