Ga naar inhoud

hdd stuk of niet


mooscher

Aanbevolen berichten

mijn primaire hardisk is altijd zo snel vol terwijl ik  er echt niet veel heb op staan  .

 

heb is spacesniffer gedownload  omdat ik dat wel interesant vond om te zien  , omdat ik het door had van er klopt hier iets niet.

 

en inderdaad    ,  windows toont 596GB   en spacesniffer  300GB  totaal .

 

heb een foto mee geupload met deze post .  

 

zou die stuk zijn die hdd  of zijn er mensen met een logishe verklaring of een fix?

danku zeer .

post-11800-0-21310300-1437820607_thumb.j

Link naar reactie
Delen op andere sites

danku zeer ,   met ccleaner heb ik heel veel herstelpunten gevonden en heb ze verwijdert  .  heb de laatste 3 niet verwijdert  en hola hola ,   ja  het is opgelost ,   dus met die spacesniffer  vond ik een optie  toon unknown space   en 298 gb was unaccisable   ,  nu na   het verwijderen van die punten   hola   hola  heb -+260GB  gewonnen  .   joepie   danku  .

 

ik heb vista , die heeft gen zo een slider     maar ik kan da wel   in CMD  met een code toewijzen zie ik     .     maar toch danku  voor mij op het juiste spoor te brengen     1000x merci   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt, in Vista heb je inderdaad de mogelijkheid om de door systeemherstel gebruikte ruimte in te stellen via het opdrachtprompt (eigenlijk volstaat max. zo'n 5% van de totale schijfruimte)... je vindt er een gedetailleerde uitleg over via deze link.

 

Het manueel opruimen kan natuurlijk ook, maar mag je dan wel niet vergeten. ;)

 

Fijn te lezen dat je probleem opgelost is !

 

Als je binnen dit topic geen verdere vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.