Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb een Asus met windows 7 die ik terug wil zetten naar fabrieks instelling enig idee hoe ik moet handelen ik heb er inmiddels een kopie van gemaakt  met een vriendelijke groet Sjaak

Geplaatst:

Veel kans dat je door op de F9- toets te tokkelen tijdens het herstarten van je laptop de opties tegenkomt om terug naar fabrieksinstellingen te gaan.

Lukt het niet geef dan ook het model en volledig modelnummer op van je Asus laptop.

Ik begrijp wel niet waarom je vermeld "ik heb er een kopie van gemaakt".  :hmmmm:

Geplaatst:

Een kopie van alle bestanden op een externe schijf

:top:

Dan rest je onderstaande nog uit bericht 2.

Veel kans dat je door op de F9- toets te tokkelen tijdens het herstarten van je laptop de opties tegenkomt om terug naar fabrieksinstellingen te gaan.

Lukt het niet geef dan ook het model en volledig modelnummer op van je Asus laptop.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, trekken we hieruit de conclusie dat het opgelost is en sluiten we dit topic af. Mocht je het topic - om één af andere reden - terug heropend wil zien, stuur dan een PB (persoonlijk bericht) naar één van de moderatoren.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.