Ga naar inhoud

Wifi blijft proberen te verbinden

Aanbevolen berichten

Ik zit nu al een hele dag te zoeken wat het probleem kan zijn..

als ik naar mijn draadloze netwerken ga zie ik mijn netwerk erbij staan en als ik op verbinden klik moet ik dan eerst mijn wachtwoord invullen, geen probleem.

maar als ik dat dan gedaan heb dan blijft hij proberen te verbinden (cirkel dat ronddraait)

signaalsterkte is uitstekend dus daar kan het niet aan liggen.

Heb ook al internet afgezocht maar niets gevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben geen expert ter zake maar wat bijkomende info zal het de tipgevers wel gemakkelijker maken.

Met welk apparaat probeer je draadloos op internet te geraken? Desktop, laptop, tablet, smartphone?

Indien het een computer betreft met welke Windows versie werk je?

Heb je altijd al het wachtwoord moeten ingeven want je kan het ook instellen dat het wachtwoord onthouden wordt.

Enkele minuten de modem/ router uitschakelen door de stroomstekker te verwijderen dan terug inschakelen, de bewuste hardware herstarten kan ook al eens helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben geen expert ter zake maar wat bijkomende info zal het de tipgevers wel gemakkelijker maken.

Met welk apparaat probeer je draadloos op internet te geraken? Desktop, laptop, tablet, smartphone?

Indien het een computer betreft met welke Windows versie werk je?

Heb je altijd al het wachtwoord moeten ingeven want je kan het ook instellen dat het wachtwoord onthouden wordt.

Enkele minuten de modem/ router uitschakelen door de stroomstekker te verwijderen dan terug inschakelen, de bewuste hardware herstarten kan ook al eens helpen.

bedankt voor de reactie maar heb de fout gevonden. ik moest een j ipv i invoeren.. (gaf ook niet aan dat wachtwoord verkeerd was..)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.