Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

 

sinds vandaag heb ik problemen met Google Chrome browser op mijn pc.
Mijn pc is al een oud ding, er zit nog windows xp op maar voor wat  ik hem gebruik gaat hij nog goed, al is hij  niet meer van de snelste, wegens de ouderdom kan er geen nieuwere versie op.

 

Ik heb reeds meer dan een jaar Google Chrome als browser daar ik problemen had vorig jaar met de updates van Windows Explorer. Tot nu toe heb ik nog geen enkel probleem gehad.

Regelmatig leeg ik het geheugen (cockies enz) en heb een virusscan en ook Adaware op mijn pc.

 

Vanmorgen opende ik Google Chrome en ik moest vaststellen dat een deel van mijn vastgezette pagina's niet opende (wel een zwart scherm). Mijn openingspagina's zijn HLN en Google en Hotmail.

HLN gaat gewoon open, Google soms (heb nu verschillende keren geprobeerd met browser te sluiten en te openen en te refreshen) een zwart scherm en soms gewoon Google, en Hotmail zie ik mijn berichten opladen en vanaf ik ze te zien krijg komt er een zwart scherm.

 

Ik heb al Google Chrome verwijderd en opnieuw geinstalleerd en dus de pagina's ook als startpagina's herzet, maar na een uur heb ik weer hetzelfde probleem..

 

Ik heb niets veranderd aan mijn pc sinds gisteren (eigenlijk gewoon gisteren mijn mails bekeken en dat is alles) en nu plots werkt het niet meer.

 

Iemand een oplossing voor dit probleem ?

 

Alvast bedankt !

 

Elke

Geplaatst:

Download icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.


Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .


RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.


Bekijk ook de

.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.