Ga naar inhoud

IPad-Apple Mini RetinaGB


Aanbevolen berichten

Ik heb op mijn Pc, Video's , muziek en afbeeldingen staan die ik wil streamen naar de IPad van mijn vrouw.De IPad en de Computer zijn gesinchroniseerd met de WiFi Modem van UPC/Ziggo.Op allebei de apparaten heb ik de volgende Apps geinstalleerd : ITunes / One Drive / ICloud Drive / ICloud Fotos . De vraag: hoe stuur ik video's en /of afbeeldingen vanaf mijn computer naar de Ipad??

Ramon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi IEscape,

ik heb jou instructie maar opgevolgd en de IPad via een USB poort aangesloten op de Computer ,daarna via ITunes

gesynchroniseerd en het lukt nu wel aardig hoor om bestanden ,Fotos & Video te streamen naar de IPad.

Hartelijk dank voor je info en een fijn en zonnige weekend gewenst.

Ramon

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Ramon,

Goed om te horen dat het is gelukt    :top:   en dank voor de feedback   :adore:

 

Hartelijk dank voor je info en een fijn en zonnige weekend gewenst.

 

Graag gedaan en insgelijks  :xd: 

Als u binnen dit topic geen verdere vragen of problemen meer heeft, mag u dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop Modereer onderwerpSluiten ☛  ... zo blijft het forum voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.