Ga naar inhoud

kan geen emails ontvangen in Windows Mail

Aanbevolen berichten

Ik kan op mijn nieuwe computer die op Windows Vista draait, geen emails ontvangen (noch in Outlook, noch in Windows Mail); mails sturen kan wel en de internettoegang is ook in orde. Op mijn oud exemplaar lukt het wel.

Ik heb de instructies gevolgd die opgesomd worden in "Windows hulp en ondersteuning, problemen met Windows Mail oplossen" (accounts nagekeken, wachtwoordverificatie-instellingen gecheckt, beveiligde verbinding voor de mailserver ingesteld) maar nog werkt het niet.

Ik krijg volgende foutmelding :

De verbinding met de server is mislukt. Account: in.euphonynet.be, server: in.euphonynet.be, protocol POP3, poort 995, beveiligd (SSL): ja. Socketfout: 10060, foutnummer: 0x800CCCOE

Wat kan ik nog doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je inkomende mailserver (POP3) staat op in.euphonynet.be, staat je uitgaande mailserver (SMTP) op out.euphonynet.be ? En heeft Euphony geen webmail, waar je kan controleren of het toevallig niet aan hun uitgaande webserver ligt ?

EDIT : Ja dus : hier = Euphonynet - Webmail

De uitgaande mailserver staat inderdaad op out.euphonynet.be.

Bij Euphony webmail zijn alle mappen leeg ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stuur dan eens een testmailtje naar jezelf en ga dan eerst kijken of het in de webmail van Euphony is aangekomen. Zo ja, weet je al dat dit perfect werkt. Is er geen testmailtje aangekomen in de webmail, zit er een probleem bij de webserver van Euphony en niet in je eigen mailprogramma.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stuur dan eens een testmailtje naar jezelf en ga dan eerst kijken of het in de webmail van Euphony is aangekomen. Zo ja, weet je al dat dit perfect werkt. Is er geen testmailtje aangekomen in de webmail, zit er een probleem bij de webserver van Euphony en niet in je eigen mailprogramma.

De testmail is inderdaad aangekomen in de Euphony webmail ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.