Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Ik heb mijn netbook opnieuw geïnstalleerd met Windows 7 starter met legale licentie van de netbook mijn probleem is dat Windows update blijft zoeken zonder dat er iets verschijnt ook geen fout code. Heb al fix It gedaan zonder resultaat ook de zelfstandig zoeken naar updates met een programma van Microsoft kb947821-v34-x86 is zonder resultaat daarna nog de programma automatisch Windows update herstellen

Diagnose de gevonden problemen zijn :service registration is missing or corrupt.het volgende dat er twee maal staat:problemen met het installeren van recente updates. Het programma zegt alles opgelost een groen vinkje erbij. Maar er veranderd niets Windows update blijft oneindig zoeken. Heb ook malwarebytes laten scannen geen bedreigingen gevonden. Ik weet niet meer wat te doen hopelijk weet iemand een oplossing.

Groeten van waki75

Geplaatst:

Hoi waki75,

welkom op PC-Helpforum.be. ;)

Kan je het onderstaande uitvoeren en de gevraagde link (géén tekstbestand dus !) posten ?

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren. 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is. 

525a111b37ea3-Speccy.PNG 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je 
HIER.

Geplaatst:

Het hulpprogramma System Update Readiness werd inderdaad succesvol geïnstalleerd.

Maar er veranderd niets Windows update blijft oneindig zoeken.

"Oneindig" ... hoelang zoekt hij dan ?

Geplaatst:

Welke downloadsnelheid behaal je wanneer je deze speedtest uitvoert ?

Werd er al software geïnstalleerd nadat je terugkeerde naar fabrieksinstellingen ? ... zo ja, welke ?

Geplaatst:

downloadspeed 30,21mbps uploadspeed 10,88mbps .

ik heb alleen malwarebytes geinstalleerd voor de rest nog niets ook geen drivers.

ik heb wel windows starter van het internet gehaald en daarna mijn licentiecode ingegeven want heb nog

moeten bellen naar microsoft voor activering.

misschien is die windows niet goed wat ik heb afgehaald?

groeten; waki75

Geplaatst:

Als de Windows Starter die je geïnstalleerd hebt niet van goede komaf is of bewerkt werd, zou daar wel eens het probleem kunnen zitten, ja.

Vanop welke site is die afkomstig ? ...

Geplaatst:

Kat. De Windows was Engels taal en heb de taal veranderd in Nederlands met vistalisator gedownload van de officiële site. In de commentaren van de kat site stond er niet in dat het een bewerkte Windows is.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.