Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben nu op een andere site Windows starter aan downloaden een clean versie waar ik ook mijn licentie kan gebruiken de site is www.getintopc.com zeer goede commentaren zijn er alleen nog even checken met sha1 hash. Dan nog naar Nederlands zetten met vistalizator.

Ik hoop dat deze download gaat werken voor mij anders moet ik een recovery bestellen bij acer

Geplaatst:

Voer eens een clean boot uit en navigeer via Start -> Configuratiescherm -> Systeem en beveiliging -> Windows Update ... in Windows Update klik je in de linker kolom op Naar updates zoeken ... geef hem alvast voldoende tijd om te zoeken.

Gast fcbbrugge
Geplaatst:

@Waki

Als je de download weer slecht mocht zijn, ga eens naar deze site 

Hopelijk is je Engels goed,het is beetje omslachtig,maar het werkt!Als eens iemand laten doen,en netbookje werkt nog steeds goed!

mvg

Geplaatst:

Dat zal dan toch niet in een recent verleden zijn fcbbrugge, MS biedt al enige tijd geen ISO's meer aan via Digital River ... deze servers zijn offline sedert 6 februari 2015.

Gast fcbbrugge
Geplaatst: (aangepast)

@Asus,

In het begin van dit jaar.Spijtig dan dat het niet meer werkt!

mvg

aangepast door fcbbrugge
Geplaatst:

Mijn persoonlijke voorkeur voor het oplossen van dit probleem is een nieuwe start met een download van goede komaf.

Ondertussen heeft waki75 een gezonde downloadlocatie en kan hij/zij eventeel ook nog aan de slag met een clean boot op de bestaande installatie.

Geplaatst:

Ben nu de netbook opnieuw aan installeren zal in de loop van de avond laten weten als het werkt want clean boot heeft ook niet geholpen.

Geplaatst:

Ik heb dus opnieuw Windows geïnstalleerd daarna heb ik een 20tal updates kunnen installeren,ook sevicepack 1 daarna moest ik de nieuwe Windows updateagent installeren en vanaf toen begon het weer Windows update blijft constant zoeken. Ook zie ik in Windows update historie dat servicepack 1 twee maal is geïnstalleerd?? Maar alles ging goed tot ik moest updaten naar de nieuwe Windows updateagent?

Waki75

Geplaatst:

Je internetverbinding is OK, maar je processor is niet meteen een snelheidswonder te noemen en je hebt bovendien amper 1GB RAM aan boord.

Volg de piste eens die ik beschreven heb ik bericht #12: Start -> Configuratiescherm -> Systeem en beveiliging -> Windows Update ... in Windows Update klik je in de linker kolom op Naar updates zoeken ... start met hem te laten zoeken net voordat je gaat slapen en evalueer morgenochtend de situatie opnieuw ... je hebt een kleine 200 updates voor de boeg.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.