Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb deze week bij de mediamarkt een DVD gekocht, maar thuis aangekomen zag ik op de achterkant van het hoesje dat er geen Nederlandse ondertiteling bij zit. Nu is dat voor mij niet echt een probleem, maar voor sommige mensen met wie ik ga kijken waarschijnlijk wel. Ik heb hier en daar gelezen dat het mogelijk is om bij gedownloade film-bestanden een ondertiteling toe te voegen, maar is dit ook mogelijk voor een echte DVD? En zoja, hoe doe ik dat?

De DVD zit nog in het plastic, dus mocht het niet mogelijk zijn dan kan ik hem nog ruilen.

Bij voorbaat dank! 

Geplaatst:

Dag Fuboniax,

welkom op PC-Helpforum.be. ;)

Je vraag gaat eigenlijk over het bewerken van auteursrechtelijk beschermd materiaal ... het spreekt voor zich dat we als forum niet in de problemen willen komen dus kunnen, willen en mogen we hier geen assistentie verlenen.

De meest voor de hand liggende oplossing voor jouw probleem is het omruilen van de DVD tegen een versie met ingebakken ondertiteling.

Op dit topic moeten we dus helaas een slotje plaatsen. :locked2:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.