Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

dag iedereen,

Een tijdje geleden is het scherm van mijn laptop kapot gegaan. Als tussentijdse oplossing gebruik ik hem met een extern beeldscherm. Tot nu toe heb ik daar weinig problemen mee gehad. Tot nu;

Om een probleem van malware te bestrijden heb ik mijn laptop (toshiba c870-1ck) in veilige modus gezet. Maar in veilige modus werkt mijn extern scherm niet waardoor ik vast zit. Is er een manier om de veilige modus blindelings af te zetten?

Alvast bedankt,

Pieter

Geplaatst:

als je de pc afsluit door de aan/uitknop een seconde of wat ingedrukt te houden, en dan weer opstart, hoort ie in normale modus op te starten. tenzij je in msconfig de veilige modus als standaard-opstart hebt ingesteld...

maar dan kan je -hoop ik - een opstart mbv een w7-installatiedvd forceren, zodat je met systeemherstel een herstelpunt van net vóór die instelling  terugzetten.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.