Ga naar inhoud

Videokaart probleem bij opstart?


DomienV

Aanbevolen berichten

Hallo,

Na het inloggen bij windows waarbij alles normaal verloopt gebeurd het volgende:

Bureaublad wordt enkele ogenblikken weergegeven en dan springt het scherm helemaal blauw, daarop verschijnt opnieuw het bureaublad voor enkele seconden om dan terug op een blauw scherm te springen. En dit zo afwisselend.

Volgens mij zijn zowel is mijn harde schijf aan het crashen (had al problemen voor dit fenomeen zich voordeed) en is er ook iets aan de hand met mijn videokaart. Maar ik zou graag toch eens bevestiging zien.

Probleem heb ik gefilmd en kan via onderstaande link bekeken worden

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geprobeerd en laptop doet nog steeds hetzelfde, al weet ik niet of ik erin slaag op de laptop correct in veilige modus te laten opstarten.

Bij zowel F8 tokkelen als ingeduwd houden gebeurde er niet al te veel buiten één keer dat hij opeens een update of 19 uitvoerde, maar hierna dus nog steeds datzelfde probleem gaf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.