Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

post-12489-0-05056100-1438762662_thumb.jpost-12489-0-99957300-1438762710_thumb.jJa schone start heb ik ook uitgevoerd zonder resultaat het probleem doet zich niet voor bij het opnieuw opstarten alleen bij het afsluiten en weer opnieuw aanzetten hierbij 2 foto's van het modelnummer .

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Heb ik gedaan en er staat dit bericht :

 

Windows 10 besturingssysteem wordt niet ondersteund voor dit apparaat
Dell biedt geen ondersteuning voor het Windows 10 besturingssysteem op dit apparaat. Sommige Windows 10 compatibele drivers zijn mogelijk niet beschikbaar op deze pagina.
Bekijk de ondersteunde besturingssystemen of een lijst met Dell computers met ondersteuning voor Windows 10.

 

(ondersteunde besturingssystemen) en (Dell computers met ondersteuning voor windows 10) die staan in het blauw geschreven die kan ik aan klikken maar welke van de twee moet ik aanklikken .

Geplaatst:

Clarkie

Het probleem is er nog steeds hieonder het item wat mislukt is bij de installatie .

Johnnyboy

 

 

AMD-beeldschermstuurprogramma

Eindstatus: Mislukt Versie van item: 8.970.100.7000 Grootte: 90 Mbytes

 

 

Geplaatst:

Heb ik gedaan en er staat dit bericht :

 

Windows 10 besturingssysteem wordt niet ondersteund voor dit apparaat

Dell biedt geen ondersteuning voor het Windows 10 besturingssysteem op dit apparaat. Sommige Windows 10 compatibele drivers zijn mogelijk niet beschikbaar op deze pagina.

Bekijk de ondersteunde besturingssystemen of een lijst met Dell computers met ondersteuning voor Windows 10.

 

(ondersteunde besturingssystemen) en (Dell computers met ondersteuning voor windows 10) die staan in het blauw geschreven die kan ik aan klikken maar welke van de twee moet ik aanklikken .

 

 

Kan je me van bovenstaande eens een printscreen van maken en in je volgend bericht plaatsen?

 

Vanaf welke Windows versie heb je die upgrade uitgevoerd?

 

Die melding die je krijgt uit bericht 1 is dat een Blue screen? Of....? Maak er ook een printscreen van en plats die ook in je volgend bericht.

Geplaatst:

Kan je me van bovenstaande eens een printscreen van maken en in je volgend bericht plaatsen?

 

Vanaf welke Windows versie heb je die upgrade uitgevoerd?

 

Die melding die je krijgt uit bericht 1 is dat een Blue screen? Of....? Maak er ook een printscreen van en plats die ook in je volgend bericht.

Clarkie

Wil je mij even uitleggen hoe ik dat moet doen die printscreen maken aub .

Geplaatst:

Ik heb de upgrade uitgevoerd van windows 10 Home hier bij voeg ik 2 printscreens toe bij het aanzetten van de computer krijg ik een bluescherm met de foutmelding van driver violation zoals uit bericht 1  daar kan ik geen printscreen van maken .

post-12489-0-95493400-1438991476_thumb.p

post-12489-0-42081100-1438991496_thumb.p

Geplaatst: (aangepast)

 

 

Vanaf welke Windows versie heb je die upgrade uitgevoerd?

 

 

 

 

Welke Windows versie stond er op voor je bent overgestapt naar Windows 10? Heb je Windows 10 zelf gedownload en als Upgrade geïnstalleerd of ........?

 

 Welke besturingssystemen kan je selecteren als je klikt op besturingssystemen wijzigen?

Welke drivers zijn beschikbaar in de meest recente versie van Windows?

 

 

post-9560-0-18899600-1439016832_thumb.pn

 

Voer ook onderstaande uit.

 

Download en installeer Blue screen view.

Start Blue Screen View op. 

Je zal nu een overzicht krijgen van de laatste foutmeldingen en Minidumps (.dmp-bestand). 

Selecteer het eerste bestand uit de lijst onder Dump File en druk op Ctrl+A 

Klik vervolgens op File (Bestand) en daarna op Save Selected Items (geselecteerde items opslaan) (Ctrl+S) 

Sla het bestand op je bureaublad op. 

Voeg nu het bestand als bijlage toe aan je volgend bericht.

aangepast door clarkie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.