Ga naar inhoud

Externe harde schijf op tv aansluiten


Kris86

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik was vandaag net klaar met alle foto's van mijn vakantie te bundelen en op volgorde te zetten, deze had ik dan allemaal op mijn externe harde schijf gezet via de pc. Daarna mijn externe schijf aan de tv aangesloten en ik kon mijn foto's meteen op mijn tv bekijken, echter zag ik dat de volgorde van de foto's niet klopte, daarom even snel terug naar de pc met de schijf en de volgorde aangepast. Toen ik de schijf daarna terug in de tv aankoppelde werd de schijf niet meer herkend, 5 minuten gewacht nog steeds niets, alle 3 de usb poorten geprobeerd nog steeds niets.

 

Ook op mijn tweede tv van hetzelfde merk (LG) word de harde schijf niet geladen, maar hij doet het nog steeds wel als ik hem op de pc aansluit.

 

Nu is mijn vraag natuurlijk hoe ik het terug in orde krijg op mijn televisie toestel.

Bij de handleiding van de televisie staat er gewoon, verbind toestel a met toestel b, wacht tot toestel herkend word, open deze en speel de inhoud af...

 

Iemand wat tips?

Hij deed het voorheen wel op beide toestellen, en nu plots niet meer.

 

Tv 1 is een LG 47LA8609-ZA

Tv 2 is een LG 47LM660S-ZA

 

harde schijf is van het merk Lacie

 

ps ben niet super handig met computers etc :-)

 

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee daar probeer ik nu altijd op te letten omdat ik daar idd vroeger dan problemen mee kreeg op de pc.

De pc is nu echter de enige manier dat ik hem wel nog kan openen, gisteren nog eens geprobeerd om hem aan te sluiten op mijn xbox 360 om zo de fotos af te spelen maar dat lukte ook niet. Morgen eens een nieuw kabeltje kopen en dat eens proberen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.