Ga naar inhoud

wat heb ik gedownload?

boerie

Aanbevolen berichten

Hallo,

gisteren heb ik 3.4GB ontvangen. Dit is een enorme verrassing voor mij, normaal haal ik met normaal internetgebruik 0.3GB per dag. In mijn downloadfolder zie ik geen downloads voor die dag, er zijn geen programmas automatisch ge-update(denk ik toch) en als ik naar mijn geschiedenis kijk zie ik ook niks bijzonders.

Hoe kan ik nu te weten komen wat er voor gezorgd heeft dat ik gisteren zoveel GB's heb ontvangen?

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, windows 7, maar de update niet gedownload.

Het downloaden is ook gespreid over heel de voormiddag:

tussen 7 en 8: 40.7MB

tussen 8 en 9: 518MB

tussen 9 en 10: 570MB

tussen 10 en 11: 239MB

tussen 11 en 12: 1.51GB

tussen 12 en 13: 473GB

aangepast door boerie
Link naar reactie
Delen op andere sites

neen, ik heb niet gekozen voor windows 10, rechts onderaan staat er wel een icoontje "windows 10 downloaden"

ik gebruik geen software om bestanden te downloaden.

Is dat nu niet met een paar eenvoudige opdrachten terug te vinden op mijn computer wat gisterochtend zoveel GB's heeft opgesoupeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak eens een printscreen van dat venster over Windows 10 en plaats die afbeelding in je volgend bericht.

Maak ook een printscreen van je verkenner, in het rechter deelvenster klik je op C schijf zodat in het linker venster de inhoud te zien is en plaats die afbeelding ook in je volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.