Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik kom terug op een printerprobleem dat al aan de orde was. HP - Officejet 4500 G510n-z. Ik heb de discussie gevolgd, de oplossingen gevolgd. Niks!! Het lijkt er op dat de laptop, samen met de printer in een installatie, c.q een desinstallatie loop zit. Alles blijft zich herhalen, zonder dat ik ooit kan printen of scannen. Hen geprobeerd all rotzooi van HP van de laptop af te gooien, lukt blijkbaar niet. CCleaner gebruikt, geen resultaat. In Apparaatbeheer alles verwijderd, in Systeem hetzelfde, niets helpt. Ik start de laptop, et voila, daar is HP weer.Installeren, desinstalleren, het wil alles, maar doet niks. Alleen me vertellen dat het niet lukt,

Geplaatst:

Hoi Caesar,

welkom op PC-Helpforum.be. ;)

Ik heb jouw problematiek aangaande je HP printer afgesplitst van het topic van Willem Hogema en ondergebracht in een nieuw topic ... zo blijft alles overzichtelijk en wordt het topic van Willem Hogema geen kakofonie. ;)

Ben je al eens, door het terugzetten van een herstelpunt, teruggekeerd naar een tijdstip van voor de installatie van de HP software om daarna de drivers gedownload vanop de HP website te installeren ?

Ik kwam ooit een gelijkaardig probleem tegen met een HP AIO en het enige dat het probleem toen heeft kunnen oplossen was het terugzetten van een image die gemaakt was voor de installatie van de HP software ...daar kan je uiteraard moeilijk blij van worden ... :mellow:

Geplaatst:

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, besluit ik dat het probleem opgelost is en wordt het topic afgesloten ... mocht je het topic willen heropenen, stuur dan eventjes een privébericht naar mij of naar één van de andere teamleden.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.