Ga naar inhoud

2 jaar oude asus traag/opent geen windows programma's.....


lenny199

Aanbevolen berichten

hallo 

 

sinds kort heb ik een tal van problemen met mijn pc nadat ik hem had uitgeschakeld... hij start zeer traag op en blijft vaak hangen bij het invoeren van wachtwoord etc dan als ik iets wil openen zegd hij dat er een fout is of dat er een bepaald programma code mist ,ook als ik hem wil opschonen dus alles eraf gooien gaat dit ook niet ik klik erop dan duurt het heel lang tot het reageert en er komt dan altijd op dat het iets mist om te kunnen starten bij sommige dingens dat ik wil openen of starten komt er op (de uitgebreide kenmerken zijn inconsistent) nu hij draait op windows 8 met een gratis avast free antivirus ..... dit zijn mijn vragen .

 

-met wat heb ik te maken virus,fout,iets kapot vanbinnen ?

 

-hoe is dit op te lossen ?

 

-kan ik dit zelf doen en dus niet in een winkel ?

 

-hoe kom ik er aan ? 

 

mvg en alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat je zelf kan proberen is het terugzetten van een herstelpunt.

als het softwarematig is zou dat een oplossing kunnen bieden.

een hardwarematige oorzaak zou ook best kunnen, gezien wat je beschrijft.

een test met hd tune zou je zeker moeten doen.

directe downloadlink naar de goede versie: http://www.hdtune.com/files/hdtune_255.exe

doe de uitgebreide errorscan. geeft die rode vlakjes dan is de schijf op weg naar de eeuwige jachtvelden.

tip: zorg liefst eerst voor een gedegen backup van al je data!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo 

dat is het juist een herstelpunt kan ik niet openen of starten omdat het programma niet opent er komt op dat het niet kan worden gestart en via hdtune gaat ook niet want internet gaat niet omdat ik geen erbinding kan maken omdat er een bepaalde map mist volgends de pc dus ik zit gewoon vast...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.