Ga naar inhoud

Gebruik van variabelen in tabellen en kringverwijzing tussen tabellen

SIDNEY1234

Aanbevolen berichten

Beste forumbezoekers, 

Ik ben opzoek naar een mogelijkheid om de iteraties tussen de tabellen (bijgevoegd in het bestand) aan elkaar te koppelen. Het lukt me wel om afzonderlijk de iteraties uit te voeren op een andere tabel (dus een nieuwe tabel te creeeren waar de iteraties op wordt uitgevoerd), maar hoe kun je alle iteraties op 1 tabel uitvoeren. 

Hoop dat jullie me kunnen helpen.

Document illustratie Excel probleem.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben vastgesteld dat je een gelijkaardige vraag al gesteld hebt bij onze collega's van Helpmij: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/866059-Gebruik-van-variabelen-in-tabellen-en-kringverwijzing-tussen-tabellen. Vermits wij dubbel werk willen vermijden en tegenstrijdige adviezen in de behandeling door onze collega's niet wenselijk zijn, hebben we dit topic on hold gezet. Mocht men er helemaal niet uitkomen op Helpmij, kan je nog steeds vragen aan één van onze moderatoren om dit topic opnieuw te openen. Maar dit dan wel nadat alle mogelijkheden bij Helpmij uitgeput zijn.

Hier gaat dan ook een slotje op :locked2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.