Ga naar inhoud

Malwarebytes AntiMalware

Aanbevolen berichten

Malwarebytes AntiMalware wordt door jullie team geregeld aangeprezen om te gebruiken. Ik gebruik, tot mijn grote tevredenheid, dit programma zeer veel. Ook raad ik vrienden aan dit programma aan!

Maar... ik ondervind dat je zeer goed moet oppassen bij het installeren van de free versie. Namelijk, na de installatie, krijg je de keuze tussen "Start Malwarebytes AntiMalware trial" en "Start Malwarebytes AntiMalware". Beide keuzes staan aangevinkt!!! Wanneer je de trialversie niet specifiek uitschakelt, krijg je niet (nooit meer) de gratis versie, maar wel de Premium proefversie.

En... deze kan ik wel verwijderen, maar bij een nieuwe versie blijf je altijd bij de proefversie!!!

De verwijdering heb ik al geprobeerd met CCleaner , met de ingebouwde uninstaller en het voorgestelde programma van Malwarebytes ( http://www.malwarebytes-anti-malware.nl/veel-gestelde-vragen-faq/malwarebytes-anti-malware-verwijderen/ ) lukt het dus niet zoals het moet!!! Na het opschonen van het register met Argente Registry Cleaner kan je toch niet meer terug naar de free versie!!!

Weten jullie van dit vervelend probleem???

Link naar reactie
Delen op andere sites

eenmaal gekocht blijf je voor altijd updates ontvangen zonder nog verder te hoeven betalen. Het blijft dus bij een eenmalige (euh.. hoeveel kostte het me ook weer: een 20-tal euro?) aankoop.

Neen hoor: de betalende versie van Malwarebytes Anti-Malware, Malwarebytes Anti-Malware Premium, werkt met een jaarabonnement voor 3 PC's en dat kost je € 25,54 per jaar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie hebben allebei gelijk, dat gebeurt niet zo vaak :D

Tot 2014 werd Malwarebytes verkocht met een levenslange licentie (dat moet dus bij Passer het geval zijn). Ondertussen is hun verkoopsstrategie gewijzigd en betaal je per jaar en voor maximum 3 PC's 24,95 US Dollar of 25,54 € (dat is wat Asus op de website van Malwarebytes nu te zien krijgt). In het tweede geval wordt er jaarlijks per mail een verlenging aangeboden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.